HTML

Töpörtyűturmix

basz fasz szop kur tosz és ezek vállfajai.

Friss topikok

Linkblog

60 - Kérdés. Kurvázni ciki?

2007.05.09. 02:55 Részeges Huligán

a kurvázos levél, ugy láttam pár hölgyet/urat bepöccentett, ezért gondoltam, megkérdezem kinek mi a véleménye a dologrol.

Én speciel, sosem kurváztam, nem éreztem szükségét, de vannak olyan ismeröseim, akik pld nem tudnak ismerkedni, kevés az önbizalmuk, évek óta nem láttam/hallottam  hogy valami növel minimális kapscolatba kerültek volna.

Számomra nagyon szomoru, hogy látom, nem megy nekik a dolog, pedig élö példaként lebegek elöttük, szébb sem vagyok náluk, okosabb sem, mégis valahogy eladom magam.

na de a lényeg, szerintem kurvázni azért kell, mert az ember egy jó szex után teljesen belazul, lehiggad, a gátlások csökkennek, stb stb. talán segit.

Vélemények? csak bátran, nem kell szégyellenni, ha valakinek ez szánalmas, tárgyaljuk meg.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://toportyuturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr6773045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b4rb1 2007.05.10. 03:04:15

Megalázó nőnek és férfinak is.nem beszélve arról hogy szánalmas.és hogy lesz kölke a bátortalanoknak?

Részeges Huligán 2007.05.11. 03:01:45

M.Tyson 2007.05.10. 20:10:42
akkor még négy évet kell kihuznom kurvázás nélkül :)

anettblog 2007.05.11. 11:12:31

ja gáz. 40 év felett is...

MD_Soneji 2007.05.11. 13:45:22

én inkább arra lennék kíváncsi, hogy manapság gumiban menő kurvázni vagynélküle?

Mrs.Incredible 2007.05.11. 18:06:31

MD_Soneji 2007.05.11. 13:45:22
hát ha már mégis akkor inkább gumiban,de sztemsik kurva kiköti hogy gumiban,sztem ha pasi lennék és mégis kurvához mennék akkor inkább felhúznám.ki tudja??mondjuk egy útszélit biztos nem húznék meg...akkor inkább valami luxusprosti....

Valósághű terminátor 2007.05.11. 18:58:30

Nekem mindenesetre jól esett a kézhasználat nélküli mélytorkos, egyáltalán nem éreztem cikinek, sőt, éppen ellenkezőleg! Mrs.Incredible, te tudsz ilyet? ;)

Gumi az kötelező, anélkül olyan, mintha becsukott szemmel sétálnál át az úttesten az Astoriánál. Életveszélyes.

Kurvázni nem gázabb, mint hűtlennek lenni házastárshoz. Vagy lyukas zokniban járkálni. Vagy állandóan büdösnek lenni. Vagy túlpacsmagolni magadat, hogy aztán émelyítő gázfelhő lengjen körül.

A kurva nem hisztizik. Nem jár utána a nyakadra. Nem magyarázza meg, hogy ő az okosabb. Valószínűleg soha többé nem látod. Stb :)

Az az igazi gáz szerintem, ha valaki csak azért házasodik meg, hogy állandó aktív szexuális élete lehessen. Van ilyen, nem is ritkán, főleg a rondák és kövérek közt dívik ez.

Mrs.Incredible 2007.05.11. 19:18:37

Valósághű terminátor 2007.05.11. 18:58:30
:)),majd megmondom....

Mrs.Incredible 2007.05.11. 19:22:13

de amúgy meg egyetértek,én sem mondtam hogy gáz...

Kyrae 2007.05.14. 13:28:07

Szerintem nem ciki kurvázni. Tiszta helyzet, megveszi a szolgáltatást és ennyi. Sokkal cikibb sztem ha lemegy egy diszkóba a pali és éjszakán át tartó fűzés és piarendelés után húzza meg a csajt. Tán nem is olcsóbb. Arról nem is szólva h valszeg messze nem azt kapja amit amúgy egy kurvától elvár.
Minden nap budakeszi felé van szerencsém autózni, és még nem volt olyan alkalom hogy a helyi placcon ne állt volna meg autó a ribik előtt mikor arra jártam. Egyébként ritka szép csajok álldogállnak itt, ha hapsi lennék lehet én is elcsábulnék.
süti beállítások módosítása