HTML

Töpörtyűturmix

basz fasz szop kur tosz és ezek vállfajai.

Friss topikok

Linkblog

106 - Igazoltattak

2007.07.03. 20:09 Részeges Huligán

a Ferenciek tere és környéke mostanában elg gyakran elöfordul az életemben, és szinte mindennap történik valami izgalmas velem, ami felizzitja, poros életemet. Tegnap délelött is olyan kalandom volt ami legutoljára a csodás szocializmusban ...
(vagyis jó régen) igazoltattak

Kikericssárga rövuidujju polómban, napszemcsimmel a homlokomon, fülhallgatósan,

szokásos undi ábrázatomat felöltve, békésen battyogtam mint egy beabszintozott gazella, mikor az aluljáróban kifigyelt két karhatalmi egyén, és cselesen elémkerült.

kivettem a fülhallgatot a fülemböl, érdeklődő képet vágtam, és megkérdeztem, mi a probléma? - az egyik kőzeg, mondta. Személyi igazolványát kérem!
jujj.
még szerencse hogy nálam volt, átadtam, bepötyögték a nevem (vagy tudjafaszom mimet) a kisokos gépükbe, majd ujra vallatóra vontak... van e önnél kábitószer?

mondtam az úriembernek - nincs (hozzáteszem kábitószerként max a büdös zoknimat szoktam magammal cipelni na mindegy)

erre 200ft-os kérdésként ezt kaptam. - alávetem e magam hogy átvizsgálják a táskámat és a ruházatomat blablabla.

egy kicsit meglepődtem mert a buzis taperolást de azért munottan legyintettem - Felölem.

a közeg még szórosan méregetett egy kicsit, majd köszönöm, viszontlátásrával utamra engedett.

és a buszt sem késtem le emiatt.

a dolog egyetlen pikantériája hogy discmanen szokás szerint CopyCoint hallgattam aki szinte mindegyik számában teker egy gandzsát :)

és akkor ennek örömére egy kis zenei kiséret. Tigris, CopyCon és a Sensimilia

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://toportyuturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr45111046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RollingBoxer 2007.07.04. 18:34:11

Miért nem hívtál rendőr. Én azt szoktam, mokor közúton ellenőriznek, ahol nincs kitéve a police controll tábla. 112 és jön a segícsség..

Porto-Ricoh 2007.07.04. 23:55:25

Mr.Tyson.
"Mokor" nincs police controll tábla, és ellenőriznek, hívod a rendört?Te azt szoktad?

Porto-Ricoh 2007.07.05. 00:20:59

Tegnap délelött is olyan kalandom volt ami legutoljára a csodás szocializmusban ...
(vagyis jó régen) igazoltattak

Volt már akkor igazolványod?

RollingBoxer 2007.07.05. 07:58:07

Találkoztam már álrendőrökkel is.
A bill. melléütés néha belefér. Aki nem érti a lényeget, hívjon rendőrt.

Részeges Huligán 2007.07.05. 10:08:01

Porto-Ricoh 2007.07.05. 00:20:59
ezekszerint :)
süti beállítások módosítása