HTML

Töpörtyűturmix

basz fasz szop kur tosz és ezek vállfajai.

Friss topikok

Linkblog

103 - Kulturális Hír - Apicsába! Jimmy a király megfázott, de azért Csepy és Irén fellép.

2007.07.03. 12:26 Részeges Huligán

Műsorváltozás: a Jimmy Somerville koncert elmarad
2007-07-01 21:30:00

Elmarad a július 7-ére meghirdetett Jimmy Somerville koncert a Buddha Beachen, a művész betegsége miatt. Az ingyenes koncert többi programja mind változatlan, így többek között fellép Tóth Vera, Bocskor Bíborka és a Magashegyi Underground, valamint a Trans-X.

Budapesti fellépésén kívül másik hét koncertjét is lemondta Jimmy Somerville, aki torokfájással küzd. A jövő heti ingyenes koncert a Buddha Beachen ennek ellenére megrendezésre kerül.

A szabadtéri programsorozat Madame Joshephine (Zeus Fashion) divatbemutatójával kezdődik, aki külön erre az eseményre tervezett kollekcióját hozza el.

Bocskor Bíborka és együttese, a Magashegyi Underground koncertjét a Capella Café transzvesztita előadóművészeinek műsora követi. A Gemini táncklub fellépői standard és latin-amerikai táncbemutatót tartanak, majd latin-mix formációval zárják műsorukat.

A műsort a 2004-es év hangja, Tóth Vera folytatja, akit Csepy és Irén, azaz a Trans-X követ.

pride.hu

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://toportyuturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr82110710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kalimera/Huncut Nyalókás Kislány 2007.07.03. 12:41:40

Jaj még szerencse, hogy nem maradunk teljesen "sztárok" nélkül:)
Csepyt és Irént én már eccer láttam lájv on sztédzs. Felejthetetlen volt:)

halovany 2007.07.03. 15:15:55

én is láttam őket egyszer, még az angyalban. nagyon profin nyomták. meg láttam az rtl-es kolosy-t is a pasijával bulizni. és a kétméteres, százhúszkilós, kigyúrt "fickók" nagyon előzékenyen lesegítettek a lépcsőn, amikor a magassarkúmban bénáztam. és olyan magas hangjuk volt, mint nekem.

Kalimera/Huncut Nyalókás Kislány 2007.07.03. 16:05:07

halovany 2007.07.03. 15:15:55

Amikor láttam őket, először majdnem irigykedtem Irénre, olyan jó lábai voltak:)))

RollingBoxer 2007.07.03. 19:10:31

Csepi és Irén egyszer fellépett az egyik barátom szülinapi kerti babazsúrján. Meglepődve tapasztaltam, hogy egyszerű normális emberek. Pedig ratyik. Habbal és ittasan elment a műsor, bár sokan megmarták őket.
süti beállítások módosítása