HTML

Töpörtyűturmix

basz fasz szop kur tosz és ezek vállfajai.

Friss topikok

Linkblog

72 - A Magyar Popzene - Viva Comet dij jelöltek

2007.05.17. 01:27 Részeges Huligán

Legjobb együttes kategória jelöltek
Crystal - Club54 - Hooligans - Nox - Tankcsapda

ez a névsor több mint röhej, Tankcsapdának mint koncertlátogatottság, mind igényesség , mint érték tekintetében, nagyon simán kéne elvinnie ezt a neves dijat, én mondjuk tiltakoztam volna a helyükben a besorolás miatt, tök ciki..
a magyar zenei izlést tekintve viszont az én tippem a Crystal. Nem mintha olyan hudejók lennének, de hát kell egy kis lökés a külföldi karrierüknek. Ráadásul szegények már 5ik éve próbálkoznak a doij megnyerésével.

legjobb férfi előadók jelöltek
Ákos, Gáspár Laci, Mester Tamás, Puskás Peti és Rácz Gergő

itt ugyanaz a helyzet, Ákoson kivöl szerintem még semelyik nem alkotott maradandót a popzenei piacon, remélem nyer is. Egyébként Ákos sem a kedvencem, de elismerem a oályafutását. jelöltnek vajon hogy került Puskás Peti, Rácz Gergő? - ez vicc!
Tippem: Ákos

A legjobb női előadó jelöltek

Baby Gabi, Bartók Eszter, Lola, Rúzsa Magdi és Szabó Eszter közül.
na ebben legalább vannak akiket kedvelek. Szerintem Bartók Eszti érdemelné meg a dijat, jobb az albuma, mint Rózsa magdinak, akit szintén birok.
Tippem: Rúzsa Magdi.
Lola és Baby Gabi egy rossz vicc,

A legjobb új előadók jelöltek
Cozombolis, Frenk, Josh és Jutta, Mark és No Thanx
Szegény Frenk, remélem nem ciki neki hogy jelölték, az viszont tény hogy magasan ö a legjobb. Remélem nyer is, hátha ez jelent neki valami karrierjében.
A többiek? inkább nem jellemzem....
ja és Tippelni nem is merek, már elöre zsibbadok attól, hogy valamelyik szupergéniusz, megelözi Frenket.

A legjobb videoklip jelöltek
Rúzsa Magdi: Aprócska Blues, Ákos: Adj Hitet, Frenk: 1formaság kora, Varga Zsuzsa: Be Infected, Majka: Csak Méreg.
szakmai zsüri lesz, a klipeket nem láttam, erröl nem tudok véleményt formálni.

Hölgyek, Urak.
Vélemények? Tippek?

40 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://toportyuturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr1877074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pihepali 2007.05.17. 02:35:03

förszt.
na komolyan. a viva comet egy vicc. mit szóljak hozzá? úgy fisi-fosi ahogy van (ezt a kifejezést ma talán vászka v lidérc tínította talán primunak). comet. egy bolygófejű idióta.
én nem vagyok egy zenei tehetség, de subbás szlenggel vajon hová is küldhetném el az érintetteket?????

RollingBoxer 2007.05.17. 08:02:00

Borítékolnám a végeredményt.
-Crystal
-GáspárLaci
-RúzsaMagdi
-NóóóóThenksz
-Ákos-Adj hitet

Meg van itt bundázva minden.

1979-ben az Magyar Ifjúság szerint, Benkő László volt az év legjobb trombitása. No Comment.

pihepali 2007.05.17. 09:14:27

arról lehet már tudni, hogy ki lesz a sztárvendég? tavaly a bloq27 és a tokio hotel volt. idén is jönnek? vagy idén más lesz? bizonyár a nem a pantera.

pihepali 2007.05.17. 09:17:54

lola nyer vagy a rúzsa magdi. és ákos.
most elképzelem, ahogy frenk előadja a raindrops keep falling on my head-et...
jesszus, ez a comet... *******-t nekik.

Mrs.Incredible 2007.05.17. 09:28:39

Tippsorom,bár sztem nem csak M.Tyson által van ez már borítékolva:P

-Crystal-ugyan nem szeretem,de akik szavaznak azok igen(inkább a Tankcsapdát,vagy Hooligans-t favorizálom)

-Gáspár Laci-mondjuk őt bírom is(napok múlnak de jön egy új nap....most egész ap ezt fogom dúdolni magamat ismerve)

-Rúzsa Magdi-kapja sztem,de nem lehet egy lapon említeni Lolácskával,és Baby Gabyval

-hááát ez nehéz megtippelni-ha a "kislyányok" szavaznak akkor MARK szépfiú nyer,NO Thanx-nek is hatalmas rajongótábora van,meg hát ugye nem utolsósorban ők a mi "Tokijóóó Hotel"-ünk,sok elvetemült rajongóval:P
az én tippem Cosombolis-zenészfajta,tud hangszeren is játszani,meg évek óta zenélget...neki adnám

-a zsűri sztem Varga Zsuzsának adja-megnéztem az összes klippet,nekem egyik sem tetszik,ha mégis választanom kell akkor Rúzsa Magdinak adnám

anettblog 2007.05.17. 09:43:41

a listán szereplők többsége szánalmasan szar, ami általában jellemzi a magyar könnyűzenei érát.

meglepődve olvastam a következő neveket: Puskás Peti, Rácz Gergő, Cozombolis, Frenk, Josh és Jutta, Mark. dzsoss és jutta kívételével egyik sem ugrik be (óóó én balga) és az az egy is a béka segge alatt van. mégis hol élünk? ez a kis szintetizátor, 3 soros szöveg nyávogva meg hajzselé napszemüveg és műmell elég egy kometjelölésre?

mert ákost, rúzsamagdit meg a tankcsapdát még értem.

óóóó magyarország...

napraforgó70 2007.05.17. 11:40:32

Huli, legjobb együttes ezen az alapon a NOX is lehetne, ők is most készülnek külföldi karrierre.

Mellesleg remélem, hogy ezzel a fika díjjal olyanokat jutalmaznak, akik méltók hozzá és nem aláznak meg vele olyanokat, akik érnek is valamit kis hazánk zenei életében.

güell (törölt) 2007.05.17. 12:55:41

akassza fel mindegyik magat!

Részeges Huligán 2007.05.17. 15:29:29

güell naaa azért van köztük egy pár jó zenész.
azért mondjuk Tankcsapdát, Bartók Esztit, Rózsa Magdit, Frenket kihagynám :)) te megint ittál fogadjunk :)

palinéni: te szoktál Frenk koncertre járni?
itt egy cikk ebben nem irnak sztárvendéget
est.hu/cikk/47500/a_viva_comet_2007_iden_is_a_legnagyobbak_versenye_lesz

anett neked meg egy cikk frenkröl :)
index.hu/velvet/celeb/hcdb/napcelebje/frenk0228/

nellékesen erröl a Cosombolisrol eddig még névröl sem hallottam , ök nekem a legsötétebb ló :)

»P.H.M.« · http://setlist.blog.hu 2007.05.17. 16:20:49

szia huli. nem szoktam frenk koncertre menni. a számait sem ismerem. nekem ő a hiperkarma dobosa még mindig és csak régen jártam hk-ra, de akkor mindegyiken ott voltam. azóta meg...

teddyde 2007.05.17. 16:43:22

Videó kategóriában Varga Zsuzsának kéne nyerni, az egyik barátom rendezte :)

diab 2007.05.17. 17:28:48

lófasz esti fénynél ez a viva comet.

RollingBoxer 2007.05.17. 18:59:49

Mrs.Incredible 2007.05.17. 09:28:39

Ha jól látom tőled is elvették már az illúziót, hogy higgy a tehetségben és a népszavazásbsn.

napraforgó70 2007.05.17. 19:07:56

Részeges Huligán 2007.05.17. 15:29:29

a Danubiuson ezt nyomják tőlük (tőle?) naponta többször, és el vannak ájulva, hogy micsoda új zene ez....
youtube.com/watch?v=NwlKUVb3cTE

Lápi Lidérc 2007.05.17. 19:38:09

Ha én számítanék:
Tanksapka - egyértelmű
Ákos - dettó
Szabó Eszter - nem tudom most mit csinál, amit hallotam tőle, az bejött
Az új előadókat nem ismerem a ntx-en kívül, de attól isten ments!!
Rúzsa:aprócska blues - profi

Mrs.Incredible 2007.05.17. 20:41:08

M.Tyson 2007.05.17. 18:59:49
hát igen,bár még hiszek a véletlenekben-ennyi idősen is:P
de ez a Viva micsoda,le van már zsírozva..nem is nézem már mert idegesít

czyi · http://senkinemertsemmit.blog.hu/ 2007.05.18. 12:23:49

a nemkösz tuti befutó. ezer százalék.

....

de mondjuk ahogy magyar labdarúgás nem létezik már jó sok éve, ugyanúgy magyar popzene sem.
szóval mindek vele foglalkozni?...

Falloleen 2007.05.18. 13:29:32

czyi, ha magyar popzene címén azokat érted akik bekerülhetnek a Fókuszba, akkor igazad van. Ha nem, akkor javaslom keress rá European Mantráékra (jazzes zúzós rock) vagy mit ne mondjak a Neo-ra és máris fel fog benned éledni az optimizmus.

czyi · http://senkinemertsemmit.blog.hu/ 2007.05.18. 13:51:25

Falloleen 2007.05.18. 13:29:32
magyar popzene címén most pontosan azt értem, amit az úgymosd mai magyar hivatalos megfogalmazás magyar pozenén ért. amit igen-igen pontosan tükröznek ezek az ú.n. díjak és nominációik. vagy akár egy eurovíziós dalverseny, és a többi. (mert ellentétben pl. egy mtv-awards-ra jóideje nem volt még csak magyar vonatkozású nomináció sem (nem mintha akár az mtv-t olyan kurva jó dolognak tartanám...); és ha volt is ezer éve, az is olyan magyar vonatkozás (esetleg nemzetközi felfigyelés, díj) volt, ahol az adott előadóról Mo-n a kutya nem tudott...)

az igényes zenékben hiszek. tudok is jó párat mondani...
csak az (nagy-nagy szerencsé(nk)re!) nem az ú.n. magyar popzene!

pihepali 2007.05.18. 14:34:13

quimby, subscribe, superbutt, paso, lb27, besodrom, esetleg hiperkarma, stb stb stb
mind jó magyar zenészek.

pihepali 2007.05.18. 14:36:19

kalap k*k* a vivatv. nem is magyar zenetévé. mármint van egy tipikusan pronyó magyar vonulata, de különben nyomatják az IGÉNYTELEN nyugati vackokat.

napraforgó70 2007.05.18. 15:27:09

pihepali 2007.05.18. 14:36:19

no ezért nézek én VH1-t:) ott ZENE-t is adnak, pl. tegnap is olyan alapműveket, mint Hey Joe/Jimi Hendryx, No Woman No Cry/Bob Marley...

czyi · http://senkinemertsemmit.blog.hu/ 2007.05.18. 16:42:42

amorf, keleti átjáró, agostones, GHB, szalóki ági, stb. --- szintén mind nagyon jó magyar zenék! (de szerencsére a "popszakma" nem érdeklődik irányukban)

RollingBoxer 2007.05.18. 18:26:36

Mrs.Incredible 2007.05.17. 20:41:08 "nem is nézem már mert idegesít"
Eddig sem volt kötelező. Amig Z+ volt addig néző voltam én is. Ma már zavar a sok ratyi műsorvezető. Úgylátszik öregszem, és az igényesebb muzsikák felé fordulok.

»P.H.M.« · http://setlist.blog.hu 2007.05.18. 21:59:37

szotyi, én is a vh1-t nézem, ill. hallgatom néha.
bár azért sajnos ott is becsúzik a nem jó zene, amit fél óránként ismételnek... de tény, hogy elég jó. amíg ősrégen volt mtv2 nekünk, (emtíví2), azt is hallgattam egy kicsit. jobb volt, mint az új eu-mtv.

Porto-Ricoh 2007.05.26. 01:40:07

A Tankcsapdát ismerjük régóta. Olyan amilyen. Elmegy egy sátoroson.
Frenket megnéztem, mert Huli favorizálja mindenhol.
Hát egy nagy nulla.
Huli! Ha jó zenét szeretnél hallani, nem lenne érdemesebb John McLaughlin, Mahavishnu, Shakti, Jaco Pastorius, Return to Forever, és ha már rock, akkor Genesis, Yes, Led Zeppelin, Jethro Tull, stb zenét hallgatni? Már csak a szellemi épülésed miatt is.

Részeges Huligán 2007.05.29. 12:37:52

zolka
szerintem a magyar zenekarokhoz képest, egyáltalán nem egy nagy nulla, de izlések éspofonok.

az emlitett zenék nagyrészét nem ismerem, ugy látszik más zenéket szeretünk :)

TECHNÓ FOREVER!

napraforgó70 2007.05.29. 13:20:23

ebéd utáni emésztgetés közben elképzeltem Hulit a Loveparade-on az egyik kamionon pólóttépve tombolni :)
francba, hogy ilyen vizuális vagyok... azóta is röhögök :D

milyen kár, hogy élőben nem nézhetem meg, mivel elmarad a kamionos vonulás, csak a Népstadion Kertben lehet élvezni ezt a zenét (zene ez?)

Mrs.Incredible 2007.05.29. 14:17:19

napraforgó70 2007.05.29. 13:20:23
jajjj,most én is röhögök egy pár perce:DDDDDD

Metallat 2007.05.29. 14:18:22

Ha mar magyar igenyes zenenel tartunk,akkor Watch my dying,Neck Sprain,Blind myself,Subscribe,Wackor,Wisdom,Ektomorf--akik kulfoldon hatalmas sikert ertek el,Magyarorszagon meg...(igaz naluk kozrejatszik a rasszizmus is)
es a vegere egy kis laza 30Y es meg a Belga,akik ha jol tudom nyertek valami vilag versenyt is:)

RollingBoxer 2007.06.12. 20:08:01

Hova tünt a Viva Tv-ről Pld. Bill, Charlie, Hobo, Mobil, Takáts T.?

napraforgó70 2007.06.12. 20:55:51

M.Tyson 2007.06.12. 20:08:01
mijazhogy hova tűnt? voltak ők ott egyáltalán?? (vagy bármelyik elődjén)

tori102 2007.06.16. 18:33:45

Szerintem a végerdemény valami ilyesmi lesz.

együttes: hooligans
férfi előadó: Ákos (Mester Tamás)
női előadó : Lola
új előadó: no thanx . de mivel a viva dönt ebben a kategoriában Cosombolis szerintem
klip: rúzsa magdi

Persze csak az én véleményem és próbálok elfogultság nélkül reálisan látni.

Mivel a Comet díjkiosztó szerintem a rajongókon múlik (szavazó rajongókon) akik főleg tinik.

Ha figyeljük a Cometet két éve Nox ,Hooligans ,tankcsapda már szerepelt. A hooligans -nek van olyan tábora akik szavaznak és fanatikusak.

Férfi előadó: Ákosnak sok híve van akik biztos szavaznak mert nagy az összetartás köztük:)és nagy a fanatiznus.mester Tamást viszont meglepő de a tinik szeretik.

Női előadó: Szerintem itt egyértelmű Lola esélye nincs másnak. Pár hete Rúzsa Magdi elöl már elvitte a díjat ami nem meglelő hiszen talán iránta az egyik legnagyobb a fanatizmus.Tavaly minden díjat megnyert pedig akkor is olyanok voltak mellette mint Zséda, Oláh Ibolya stb.. Ráadásul kifolyik a vivából.

klip: Szerintem ezt fogja kapni Rúzsa Magdi. Tényleg igényes klipje van. Így Ő is fog kapni díjat:)

Próbáltam reálisan látni minden elfogultság nélkül.

napraforgó70 2007.06.22. 13:11:53

és aki a díjat kapta (már akiket megemlítettek a rádióban az imént)
legjobb együttes- Hooligans
legjobb női előadó- Lola
legjobb új előadó- Mark

Részeges Huligán 2007.06.22. 17:14:39

pff hát ez elég szar, mit ne mondjak hehehe

napraforgó70 2007.06.22. 20:27:13

no, a legjobb ffi énekes Ákos, legjobb klip Varga Zsuzsáé lett

Mrs.Incredible 2007.06.23. 20:07:43

nahát,most nézem az ismétlést a Viván...mit mondjak?Lolán meglepődtem,mindegy....egyet eltaláltam Varga Zsuzsát,annyira szar az a klip,hogy csak a zsűrinek tetszik.,evvan:))

tori102 2007.06.25. 21:50:18

Nahát nagyjából mindenkit eltaláltam.

napraforgó70 2007.06.27. 11:53:54

jajj sikerült látnom egy picit a díjátadóból, mikor is Lola meg Mark a Kids c. Kylie-Robbie nótát énekelte... hát.. ööö... hogy is mondjam, érdekes volt
süti beállítások módosítása