HTML

Töpörtyűturmix

basz fasz szop kur tosz és ezek vállfajai.

Friss topikok

Linkblog

64 - Nagyszinpad

2007.05.12. 15:16 Részeges Huligán

Érdekelne, ki mit szól a Sziget Nagyszinpad programjához.
sztárajánlat

www.sziget.hu/fesztival/hirek/85709.html

a kiemeltek és magánvéleményem
The Killers - Sosem hallottam róluk
Nine Inch Nailz - nem szeretem, de elismerem öket
Chemical Brothers - emókultusz - szintén nem tecc...
Faithless - ez sem rezget meg
Pink - na őt megnézném, és kondizás után az izzadt testét törölgetném szivaccsal :))
The Good, the band, and The Queen - ???
Sinead O'Connor - meghallgatnám
The Hives - ???
Juliette and the Licks - ???
Gogol Bordelló - öket is meghallgatnám, nagy táncparti lesz ott
Mika - na ez tünik a legviccesebbnek
Mando Diao - a neve tetszik, de szintén sosem hallottam. svéd alterock, mik vannak. :)
Gentleman - ???
Sportfreunde Stiller - ???
kaizers Orchestra - ???
Babylon Circus - ???

teljesen elmaradottnak érzem magam, a legtöbb bandát még névröl sem hallottam, ugyhogy nem tudom relevánsan leugatni a Sziget sztárokat.
Viszont idén is kihagyom, az tuti.

azért szomoru hogy, egy olyan fellépö nincs amire szivesen elmennék (pedig sok aktuális bandát, szeretek)

Update:
Mikát megnéztem youtuben, egyik videóját 8milióan megnézték (12000 komment) ezekszerint akkor ö tényleg sztár, és én vagyok őskövület :)

Mando Diaoba is belehallgattam, bocs a rajongóktól, de semmi különlegeset nem észleltem. Mika legalább Buzis :)

40 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://toportyuturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr3374713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommy Angelo · http://emogochi.eu/index.php?page=show&id=10129&lang=hu 2007.05.12. 15:36:18

Ez igen én se ismerem ezeket az együtteseket, mondjuk a the Killerst azt pont ismerem, az jó!

gonoszkiralylany 2007.05.12. 15:43:32

Killers olyan mint a Muse csak a Muse azért jobb :P

Tommy Angelo · http://emogochi.eu/index.php?page=show&id=10129&lang=hu 2007.05.12. 15:50:08

Azt nem ismerem, de majd megnézem youtube-on, kössz a tippet. Másik angy kedvencem:
youtube.com/watch?v=uJ0z6g6BLj8

interfrnc 2007.05.12. 16:39:24

a Chemical Brothers nem emo :P
www.youtube.com/watch?v=V7Y7fMbbaP8&mode=related&search=


szerintem keverd őket a Chemical Romance -val vagy mi a rákkal

Részeges Huligán 2007.05.12. 16:49:26

óóó tényleg bocs, ezutonj is elnézést kérek.
ez a chemical az a prodigys zene, belémvuillant :)
akkor ez is olyan nemsokáig hallgatható kategória

Részeges Huligán 2007.05.12. 16:50:07

hozzáteszem a nemsokáig az nem lehuzó vélemény :)

teddyde 2007.05.12. 17:43:08

Leningrad koncertre kell menni a szigeten. Azajó! subba.blog.hu/2007/01/23/lobognak_a_nagy_csocsok

güell (törölt) 2007.05.12. 18:20:14

the good, the bad & the queen az egy un. supergroup, damon albarn az enekes (blur, gorillaz), basszusgitaros paul simonon a clashbol, gitaros a blur/gorillaz meg verve-bol, dobos meg vmi vilagzenes-jazzes faszagyerek allitolag. a zene szar, ugyanugy mint albarn.

mika az nagyon befutott most a uk-ben, a zeneje nem tul stilusos, kb patrick wolf es scissor sisters kevereke. egy szam azt eleged is lesz belole egy eletre.

nin az ugy szar ahogy van, 8-10 eve ha jonnek akkor aszondom oke de most h mar senki nem kivancsi rajuk.. most van uj album mondjuk, talan nem is kell mondanom az is szar.

ss az szar nemet partirock, emlitesre sem erdemes, nyilvan a nemet faszoknak van.

juliette and the licks volt tavaly is, erdektelen zene, a csaj volt a szuletett gyilkosokban.

hives nem rossz, a relative uj britpoprock vonal elejen jottek, svedek talan, az enekes is ott van a szeren, mostansag nem hallgattam oket, nemtom van e uj album vagy ilyesmi, van youtubeon egy 10perces egyveleg amin masok szamait dolgozzak fel 1-1 percre, az vicces.

gogol bordello az olyan boban markovic-koppintas, amit en nem szeretek, new yorkban meg vevok ra az emberek, mer k.europa. a dobos csaj a zsakos frodo csaja, olvastam 2-3 honapja a storyban :)

meg mindig szar ez a sziget, valljuk be.

lesz tool is, bar nem a te stilusod, az eleg jo, talan el is megyek ra pedig voltam 2 koncertjukon az utobbi evben. es volt meg valami a toollal egyutt bejelentve aminek orultem, de most nem ugrik be. ja talan a !!!, az nu-ravenek mondott dolog de az albumon nem sok nu-rave szam van, nem is ertem. talan csak gondoltak a klaxons-orulettel atmegy ez is..

ajanlom a balaton sound fesztivalt is, zamardiban, juli kozepen kb.

RollingBoxer 2007.05.12. 19:55:30

Nagy hiba, hogy Ő nem lesz ott a szigeten, de az Arénában igen. www.youtube.com/watch?v=pSgyY2L-cDc
Tanulhatnának a koszoslábúak egy kis zenekultúrát.
Megjegyzem, légvonalban 500 méterre lakom a szigettől, de még 1x sem mentem ki.

jezebel 2007.05.12. 22:09:08

én egy zenekarra mennék el, az is a Világzenei színpadon lesz: Värttinä. Vérzik a szívem, de valószínűleg kimarad ;-(((
www.youtube.com/watch?v=l9ozxHOXf8I
www.youtube.com/watch?v=1eq1GNPgFcI

cyber panka 2007.05.12. 22:45:00

bazmeg te melyik bolygón élsz? no comment a felsorolásodhoz

gonoszkiralylany 2007.05.12. 23:32:02

tényleg, a the hives is milyen jó zene... :) az előbb észre se vettem :D

Részeges Huligán 2007.05.13. 03:30:39

Bullshit_Baby 2007.05.12. 22:45:00
bazmeg te melyik bolygón élsz? no comment a felsorolásodhoz

miért? ez a tavaéyi program? :)
vagy, güellnek irtad?

güell (törölt) 2007.05.13. 11:29:14

telleg, most ez nekem szolt vagy kinek? talan nekem mert en szaroztam le mindent.

lesz madness, nemtom az nagyszinpadon e de az vicces. (sajnos pont ugyanugy vicces mar 20 eve..)

tegnap voltam egy fasza koncerten, 1 orat gyalogoltunk oda h ne kelljen igazabol 1 egyuttesrol tudom h kicsodak, megpedig a digép, vmi indusztrialis band miskolcrol, kurvajol zuztak, itt egy youtube video csak a miheztartas vegett
www.youtube.com/watch?v=RBIHq5YU2xg

ja es ezek a punk-hc-industrial angolok teljesen orultek, ugy tancikaltak a zenere mintha 80as evek dizsijeben lennenek vagy epp dnb buliban. jott ket csaj bazeg kisestelyiben, meg nocitaskaval, azt keringoztek.. egy fenykepezo nem artott volna, de lusta voltam elvinni.

cyber panka 2007.05.13. 14:31:22

természetesen a blog tulajdonosának szólt felháborodásom. Szerintem nem okés ugy itélkezni a Sziget fesztiválról hogy semmi közöd hozzá. ugy értem, nem voltál kint tavaly, meg azelőtt sem, csak régebben amikor "még más volt". vagy te voltál más? én most bogarászom egytől egyik a világzenei szimpad fellépőit, akit nem ismerek letöltöm egy két számát, aztán a wan2 sátor fellépőit stb. Szerintem összetehetjük a 2 kezünket h ebben a szánalmas kis országban van egy ilyen fesztivál, persze-persze undorító mert a pénzről szól, meg por van, meg sok hülye, sőt németek is vannak, borzasztó :) te melyik aktuális bandát szereted akik miatt kimennél szigetre? mert szerintem K-európai icipici országhoz képest elég huzós a felhozatal és tényleg te bajod hogy névről sem ismered őket.

cyber panka 2007.05.13. 15:21:55

de akkor most véleményezem is, mert hogy erre való ez a post :) persze csak azokat jellemzem akiket ismerek.
Nagyszínpad: volt már erősebb felhozatal de,
nem rossz, bár én nem nagyszínpad miatt járok szigetre, ha ott van valami fellépő akit semmiképp nem hagynék ki akkor odamegyek, amugy másodlagos célpont.
Chemical brothers: évekkel ezelőtt voltam nagy rajongójuk, bár legfrissebb albumuk is kellemes, csak már nem annyira huz. természetesen ha nem keveredek el valami kolumbiai sráccal a színházsátor backstage-ében akkor ott leszek.

Faithless: számomra kellemes és nem bántom őket, valószínűleg nagy showt csinálnak, éhező afrikai gyermekkel és globális felmelegedéssel kapcsolatos adatokkal a kivetítőn.nem baj.megnézzük.

L.Garnier: alap. valamit be kell szerezni hozzá, meg egy nyugágyat is.technotól zavarba jövök, nem tudom mit kell vele tenni. azért megnézem.

Gentleman: finom raggae, szeretem az orgánumát, meg jó pasi, azthiszem ott leszek.aztán tabula rasa :P

Gogol bordello: kurvára nem bobanmarkovic utánérzés és teljesen biztos hogy aznap csak vodkát, sok vodkát fogok inni és ott fogok ugrálni a porban a nagyszínpad előtt.Not a crime :)

The Good The Bad and The Queen: nekem túl gyanús ez a felállás, hallottam róluk mindenféléket, hogy mekkora ász csávók, innen-onnan befutott bandákból, aztán nagyobb a füstje mint a lángja.lehet hogy megnézem színpadon mit csinálnak.

The Hives: dühös kiabáló cuki fiúk, mikor először hallottam imádtam őket, mindenképp ott leszek mert uj számokkal fognak fellépni amiket most nyáron fognak studióban rögziteni.

Juliette and the Licks: ott voltam tavalyelőtt is.egyértelmű hogy idén is. julietteLewis imádatom tárgya volt mikor először láttam a ThatNight-ban kamaszkoromban, a született gyilkosok pedig csak elmélyítette csodálatomat.színpadon is szuper és szeretem a zuzós zenéjüket.

The Killers: semmiképp nem hagynám ki. senki és semmi nem jöhet közbe.szuper zene, szimpi srácok, zseniális videoklippek.

Madness: ott leszek, szórakoztatónak ígérkezik.csomó dalukat ismertem, rájöttem, csak nem tudtam h ők az előadói.

Mando Diao: hidegen hagy, jelenleg menő gitárzene klón, annyi van ezekből a bandákból h nem tudom követni, pedig őket egekig magasztalják.

Mika: rohadjon meg de szar.utálom.

NIN: szuperjók de nem rajongom érte.

Pink: bullshit. elhoznak egy népszerű énekesnőt az USA-ból és pont őt? kérdem én mennyi 12 éves kiscsaj szokott nyomulni kint a szigeten? vagy rajong ezért a műmájer nyomorultért más is? tavaly legalább a sugababes volt a mainstreem csajos vonal, ők jók bár lecsusztam a koncertjükről. PINK MUST DIE

Sinead O'Connor: nagyszínpadon...miért? annyira érdekesen hangzik, mindenképp megnézem

na ennyit a nagyszínpadról, kicsit sok lett, sorry :)







güell (törölt) 2007.05.13. 15:40:27

hm nem is neztem meg a tobbi szinpadon mi lesz.. igazabol a nagyszinpadot sem, csak ezeket a neveket ahogy lattam most. igazabol asse tudom mi mikor lesz, csak megint sajnalom h miert nem jonnek olyan remek egyuttesek, mint lcd ss, css, yyys, long blondes, csak a popularisabbak kozul.. de majd egyszer, hatha.

Részeges Huligán 2007.05.13. 15:42:14

nem baj ha sok, amugy tudom hogy neked más a véleményed, de azért más korosztály is vagyunk, sztem.
huszonkevés évesen, én is tök más dolgokért rajongtam mint most:)

na jó a puncit akkor is szerettem :)

cyber panka 2007.05.13. 15:50:18

ha már így belejöttem, írok egy kis ajánlót a tudható többi helyszínről:

Világzenei színpad:
Salif Keita: névről ismertem most töltöttem le, kellemes tipikus idevaló zene, élőben szinpadon szuper lehet.

Värttinä: erre kiváncsi vagyok.éljen észak-eu

Cesaria Evora: már a művészetek palotájában is meg akartam nézni, mindig mezítláb lép fel, tuti nem hagyom ki.

Tinariwen: őket is letöltöttem, bejön, megnézem.

Mari Boine: Café del mare-ról ismerhetitek a hangját, tuti kellemesnek igérkezik

Leningrad: természetesen kihagyhatatlan

Sergent Garcia: ő is jó, meg kell nézni.

WAN2:
innen igazából csak az UNKLE fogott meg, szuper elektronikus tánczene, szeretem

Party Arénától félek. mindig bemegyek csodálkozni de nem bírom sokáig, agyhalott tömegpszichózis. TimoMaasra mondjuk kiváncsi lennék, meg Satoshira is, nem mindennap járnak erre japán félisten dj-k, és persze PlumpDjs, az szupernek ígérkezik, kár hogy az arénában lesz



cyber panka 2007.05.13. 15:51:55

güell 2007.05.13. 15:40:27
mint lcd ss, css, yyys.
nocsak, nagyon hasonló az ízlésünk.ebben a sorrendben én is el birnám képzelni hogy ilyenek lépnek fel nagy színpadon...

Philpo 2007.05.13. 20:00:10

A Benson video Király!

Amúgy nem vagyok öreg, de ezek a zenekarok akkor sem tetszenek.
Az igaz, hogy a popzene szele elől is elfutok.
Szal idén se lesz szigetelés részemről.
Apropó volt tavaly egy Robert Plant --> azóta sajnálom, hogy kihagytam.

jezebel 2007.05.13. 22:21:18

Bullshit_Baby: a Värttinä gecijó (komolyan mondom, Nightwish ásd el magad), csak rohadt sok nekem az a 8000 Ft + napikaját ott benn megvenni egy koncertért.
Viszont ha lesz végre normális koncertprogram, majd mérlegelek, hátha mégis lesz más is aznap, amiért érdemes elmenni. Két jó koncertért már lehet, hogy hajlandó lennék kifizetni ennyit (mondjuk egy Godsmack, Moonspell, Stratovarius, Edguy, esetleg Rammstein önmagában is megérne nekem ennyi pénzt;)

hejj 2007.05.13. 22:33:36

Szerintem nem akkora gáz az idei Sziget.
3 olyan koncert is lesz, amelyeket sztem nem szabad kihagyni:
Tool www.youtube.com/watch?v=07pLGIgyfjw
Nine Inch Nails www.youtube.com/watch?v=K1Zulx4mjHk
Sinead O'Connor www.youtube.com/watch?v=jLGobWuiYuc

güell, a NIN-ről írott hsz-t inkább nem kommentálom... Csak annyit, hogy az új lemez kifejezetten jól sikerült, még ha nem is olyan jó, mint a The Fragile (annál jobbat a stílusban nem is lehet...). Reznornak még mindig van mondanivalója, és vagyunk még páran, akik kíváncsiak rá.

czyi · http://senkinemertsemmit.blog.hu/ 2007.05.14. 00:28:21

nos, kellemes szigetelést annak, aki kifizeti/érdekli...
magam részéről szinte tutti, hogy kihagyom, ahogy már tavaly sem mentem; most is egy ugyanazon oknál fogva: ahhoz képest, h milyen rohadt drága, meg hogy ezer százalék megkapja az ember a sziget-betegséget, ha csak egy napra is kimegy; szóval ehhez képest egy jó ideje ámblokk nem kínál olyan programot a Sziget, amire úgy tényleg kiváncsi lennék...
világsztár-felhozatala több mint szánalmas a nagyszínpadon; világzenén akadnak említésre méltók általában, csak ott meg elférni nem nagyon lehet; wan2-ra, jazz-színpadra jut olykor egy-egy remek dolog; de ezek meg kis helyszínek, inkább elmegyek a Mediawave-re, vagy a VOLT-ra;de leginkább itthon meghallgatom a zenéket, mert az igazán trendi és igazán jók már jó ideje nem kerülnek Loebenwein Norbiék látóterébe, és nem hozzák őket a Szigetre...

a Leningrad lesz az egyetlen asszem, amit idénről sajnálni fogok...
C.E. meg tényleg jó: kábé 15 percig max., mert utána rohad unalmassá válik, hogy minden nótája ugyanolyan...

miért nem bukkan fel egy Vera Bíla, egy Pacheco, egy Regina Spektor, egy Sufjan Stevens, egy Tara Fuki, egy Henri Salvador, egy Holly Cole, egy Stacey Kent, egy Paris Combo, és a többi a Szigeten?....

cyber panka 2007.05.14. 07:46:14

hát listát én is tudnék írni, hogy miért nem lép fel X meg Y hátmég Z, mert akkor bizony lehugyoznám a bokámat is. amugy nem csak nagyszínpad van, meg koncertek. nem tudom ki mit ért a sziget-betegség alatt? :)))) de nagyon kiváncsi vagyok. én igazából azért érzem jól magam a szigeten mert bármi megtörténhet, olyan az az 1 hét amit követően mély letargiába esem amikor ujra az emberek szomorú gonosz arcát kell bámulnom a bkv-n. a szigeten van valami egyedi atmoszféra, olyan mint egy 1hétig tartó külön kis állam.egyedi szabályok és bármibe fut az ember csak jól sülhet el, és ez nem csak velem szokott így lenni, van egy elég nagy társaságom akik szerencsére ugyanígy gondolkodnak szigetről és tobzódni szoktam mert nincs olyan szeglete a szigetnek ahol unatkozni lehetne. persze ez ember függő.

Részeges Huligán 2007.05.14. 11:09:34

a szigetben az a jó hogy utána két hétig fekete a taknyom :))

idén Balaton fesztivál - Zánkán - tünik célpontnak, ma igazoljűk vissza a szállást.

6személyes kőház, 12000/nap van kis teakonyhája meg mitoménmég, egyszóval idén nem sátrazok de nem bánom mert tavaly is összecsipkedett valami genya pók és alig akart elmulni. bicikliket is viszünk, sirály lesz.

mondjuk hátránya pld hogy nem tudok jó nagyokat fingani éjjelenként, de hát mindenn joban van valami rossz, és forditva :)

idénre nem is tervezek fesztivált.

már elöre élvezem a Balcsi langyos hullámait amint a golyoimat locsolja :)

güell (törölt) 2007.05.15. 11:08:44

miaza balaton fesztival?

Bullshit_Baby 2007.05.13. 15:51:55
ennek orulok, mo-on hianycikk a jo izles.
az egyik indok amiert pont ezeket irtam az a pohoda fesztival, trencsenyben ha jol emlekszem, juniusban. oda pl el tudtak hivni az lcdt meg a csst. sztem az a szar, h ott nem felnek az erdeklodes hianyatol, itt meg "a sziget egy bejaratott nev es szinvonal es nemtommiafasz, napi 50ezer ember, es nem biztos h lenne kereslet egy css-re". nem allitom persze h egy gumipop klubestre ezren mennenek ha a nagyszinpadon lenne, de a legnagyobb nevek befernenek. na nem is ragozom tovabb, koran van meg.

g 2007.05.15. 14:15:22

Ember, nem tudom te minek irsz cikket...

Részeges Huligán 2007.05.15. 14:26:51

ezt én sem tudom néha, mentségemre szóljon pénzt nem kapok érte.
és legalább tanulok a kommentekböl :)

güell (törölt) 2007.05.16. 14:08:30

megyek ma battles koncertre, azt ismeritek? szigetre nem jonnek, sot sztem meg 5 ev mulva sem fognak
(csak hogy relevans legyek.)
holnap meg shellac

ezek ilyen "jelenleg menő gitárzene klón"-ok, talan.

güell (törölt) 2007.05.16. 14:14:54

hu, mr scruff is lesz, gecijo. meg soulfly, az annyira nem jo, de legalabb megnezem oket.
najo kilepek mert szep az ido.

toxikus 2007.05.16. 14:31:06

soulflyra én is kimék sztem. de a kötelező az a hegyalja. simán lemossa az egész szigetet:D

Részeges Huligán 2007.05.16. 14:38:01

a soulflyröl tökre nem hallottam, olyan is van?

Güell: Balaton fesztivál kettö is lesz, Zamárdiban és Zánkán. A zánkai van a Wanted helyett, arra megyünk ha midnen jól megy. :)

LLam · http://chilled.hu 2007.05.16. 17:28:39

"Chemical Brothers - emókultusz" buta-e vagy sötét-e vagy nemszégyeled magad-e? ehhhh :(

Részeges Huligán 2007.05.16. 17:54:42

LLam · chilled.hu 2007.05.16. 17:28:39
mindhárom .
de azért ne hidd, hogy most hu de odvágtál, pár kommenttel ezelött már kisegitettek hogy kevertem a Ch. Roamnceval.
egyébként meg egyik zene sem az esetem, kurvára nemtom miért kéne szégyellnem magam, hogy ilyen szarokat nem hallgatok, és nem fújom kivülröl, a nevüket.

güell (törölt) 2007.05.16. 20:37:47

hegyaljara mindig terveztem, leven nyiregyhazahoz kozel van, de haverok nem akartak tarsulni.. majd eccer.

ja okes, en a zamardi cuccal szemezek, a masikon nemtom ki/mi lesz. akar 1-2 napra siman, bar nem is tudom mikor lesz. vmi toportyuturmix-parti esetleg?

Chatte de Phacappe 2007.05.16. 21:28:54

A sziget.hu-ra felkerült egy csomó új név, és állítólag még mindig nem teljes a lista. Jön a HammerFall is, így lehet, hogy életemben először én is kilátogatok... Amúgy sziasztok. :-)

Metallat 2007.05.29. 14:30:45

a sziget az egyre szarabb,regen ertelmes zenakarock voltak,most meg mar csak popszarok.Utoljara a Slayeren voltam,nah az ott volt a szeren,de ezek....
süti beállítások módosítása