HTML

Töpörtyűturmix

basz fasz szop kur tosz és ezek vállfajai.

Friss topikok

Linkblog

52 - Huligán Professzor válaszol - Végre egy nyálas szerelmes téma.

2007.05.06. 05:25 Részeges Huligán

Ismét egy megfejtenivaló kérdéssorozat landolt a minap a postaládámban.

Szevasz Professzorkám!
Remélem örülsz majd ennek a levélnek, mert végre nem az általad kedvelt jó nagy 'baszásokrol' lesz szó, hanem egy igazi nyálas Szerelmes téma.

A történet a következő.
nemrégiben találkoztam egy lánnyal, együtt voltam vele egy fél napot, volt minden, nem részletezem, hiába is reménykedsz, egyszerüen jó volt. Azóta azonban mintha megfagyott volna a levegö, nem nagyon keres, én meg... nem keresem, mert félek attól hogy azt mondja Nem.

Igazából nem döntöttem el hogy járni akarok vele, nem is érzem magam szerelmesnek, csak szeretném hallani a hangját, látni a kedves mosolyát, simogatni gyengéden a haját, csókolni a puha nyakát, és a finom száját.
ennek ellenére, nem csinálok semmit.

A kérdésem: szerinted be merjek e keményiteni, hogy szeretnék vele találkozni, vagy várjam amig ö lép, vagy mit tegyek?

Üdv
********

Kedves ******
egyfelöl számomra teljességgel idegen is undoritó dolgokról beszélsz :)  másfelöl megvallom az ilyen kérdésektöl rettegek, mert kurvára én sem tudnám mit csináljak, valószinüleg csak ülnék itthon, és mereszteném a seggem, és várnám a sültgalambot.

a válaszom röviden, csinálj amit akarsz, de mindenképpen jól rugjál be legalább egyszer, keress valami havert, és siránkozz neki, sokkal jobb lesz. aztán ha már elég részeg vagy, hivd fel telefonon, és mielött megmondanád neki, hogy jól megbasznád :) mond el neki ezeket az undoritó szavakat , amiket nekem is leirtál :)
páá.

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://toportyuturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr4171474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

donofrio 2007.05.06. 06:40:24

Egy undoritó állat vagy Huli!!!!!!!!!!!!!!!!!

güell (törölt) 2007.05.06. 08:43:42

teljesen korrekt
emlekszem amikor nyaron pont ezt csinaltam. aztan mindig amikor kijozanodtam rajottem annyira nem is hinayzik az a csaj..

Tommy Angelo · http://emogochi.eu/index.php?page=show&id=10129&lang=hu 2007.05.06. 13:27:38

Véleményem szerint is csak az alkohol lehet megoldás erre az égető problémára...:)

Részeges Huligán 2007.05.06. 14:34:57

donofrio:
köszi, ezt bóknak veszem ;)
güell:
emlékszem én is a sirámaidra :)

güell (törölt) 2007.05.06. 15:15:39

sztem te meg korabbiakra emlekszel.. azok mar lassan 2 eve voltak :)

Részeges Huligán 2007.05.06. 15:47:02

ja azóta, voltak ujak? vagy ugyanaz, ami ujra elöjött?
akarsz beszélni róla? irj levelet, megválaszolom :))

güell (törölt) 2007.05.06. 15:49:43

hat a nyari kis kalandom az erre a fentire hasonlitott. de csak amikor be voltam baszva. es csak 4-5 napig..

Részeges Huligán 2007.05.06. 15:57:58

Nahát! :)
a 4-5 nap teljesen egészséges, nálam is kb addig szokott tartani a feldolgozás :)
és felhivtad? volt még egy mentő kisérlet? :)

güell (törölt) 2007.05.06. 16:49:01

eh nincs. azert kosz :)

talalkoztam vele eleget mer ilyen haveri tarsasag akikkel ittunk 2-3 naponta, szoval nem kellett felhivni.. viszont azota is utalgat ra neha h mekkora fasz vagyok meg laccik h ha a kozelemben van akkor kenyelmetlenul erzi magat mer nem foglalkozok vele :)

(pedig eccer meg kiseloadast is tartott nekem vmi pszichologiai (?) konyvbol ami a rezignaciorol szolt, hogy en egy tokeletes pelda lehetnek az egyik fejezethez)

na eleg is ebbol, tanulnom kell, vizsgazok kedden.
jol telecseteltuk a blogodat :)

Részeges Huligán 2007.05.06. 17:17:31

nem baj csetejjünk, azért van, engem nem zavar :)
egyébként néha én is észrevettem hoyg egyes nök akkor kapnak a fejükhöz, amikor már elúszik a hajó. Bezzeg amikor ott van szerencsétlen pasi, és kedveskedik, le sem szarják.

Persze ez forditva is elöfordul, nem csak a nökre vonatkozik :)

RollingBoxer 2007.05.06. 18:29:11

Huli. Szívemből beszélsz. Ezt csak így lehet rendezni.

Az ilyen kulapöcsű seggek miatt érzik a nők nyeregben magukat.
Egyszerű kérdésre egyszerű választ.
-Dugunk?
-Igen! (vagy NEM)!

Nem kell ezt túllihegni xerintem.

cyber panka 2007.05.07. 19:44:18

üzenem a nyálas levélíró gyereknek, hogy szarja le a hülye picsát.manapság sajnos a nők döntenek meg lépni is ők szoktak.mit kell ezen pörögni, olyan multszázadi :DDD
süti beállítások módosítása