HTML

Töpörtyűturmix

basz fasz szop kur tosz és ezek vállfajai.

Friss topikok

Linkblog

5 - Hogyan kell Csajozni, avagy vigyázzatok puncik, Kakas Vissza lő!

2007.04.14. 04:47 Részeges Huligán

Kakas a cseten valamikor 2000 környékén

[kakas vissza lő] CSÖCST
[kakas vissza lő] CSÖCST IDE
[kakas vissza lő] NAGY DUDAKAT AKAROK
[kakas vissza lő] AZTAT SZERETEM HA NINCS SOK LACAFACA
[kakas vissza lő] A CSAJ NAK NE KEJJJJEN SOK DUMA
[kakas vissza lő] tele vagyok energiával
[kakas vissza lő] nem az ész számít
[kakas vissza lő] IDE NEKEM AZÖSSZES CSAJT
[kakas vissza lő] LEHET HOGY NEM VAGYOK TÚL INTELIGENCS DE NEHÉZ DOLGOKAT KÖNNYEN TUDOK CIPELNI
[kakas vissza lő] Úgyhogy dudákat ide!!!!!!!!!!!
[kakas vissza lő] NEM VAGYOK HOMOKOS
[kakas vissza lő] KAM N /KAMAN kakas itt angoltudást villogtat
[kakas vissza lő] NEKEM CSAJ KELL NAGY DUDÁKKAL
[kakas vissza lő] EGÉSZ ESTE LENNE DÁNG DÁNG
[kakas vissza lő] NA AKOR HUN VAN CSAJ?
[kakas vissza lő] NEM JÓ NEKEM AKÁRMIJJJJEN
[kakas vissza lő] MIT KUSSOL AZ A SOK F AKI NAGY NICKEL BENN VAN ITT
[kakas vissza lő] MI AZ HO SZŐRÖS P MEG STB aztánnnmeg kuss
[kakas vissza lő] SOK perverz kukkoló
[kakas vissza lő] MÉjjre nyalok névvel?
[kakas vissza lő] FIÚ NEM KELL
[kakas vissza lő] NA SZÓVAN VA ITTEN CSJSZI NEKEM VAGY NINCS?
[kakas vissza lő] NAGY E A DUDÁD?
[kakas vissza lő] ÁÁÁÁ na milessz mán csajok?????
[kakas vissza lő] SOK LACAFACÁZÓ NEM TUGGYÁ MI KEELL ANŐŐŐNEK
[kakas vissza lő] JAJ DE PRIMITÍVEK VANNAKITT
[kakas vissza lő] PM NEM ÉRTESZ A NŐKHÖZ (ezt egy NÖnek mondta....)
[kakas vissza lő] TUDOD HOGY MIKELL NEKIK?
[kakas vissza lő] JÓ SOK ZSOZSÓ MEG JÓ VERDA
[kakas vissza lő] A MÚTTKOR ASZONGYA ACSAJ HYY ŐŐŐŐNEKKI UDDDDVAROOOOJJJAKÓGX
[kakas vissza lő] EGY KICSIT AAZTÁ ATTAM NEKI
[kakas vissza lő] A DIPLOMÁS CSAJOKAT NEM BÍROM
[kakas vissza lő] NEM TUDNAK ENGEM ÉRTÉKELNI
[kakas vissza lő] BUNKÓK
[kakas vissza lő] NA MI VAN PERVERZ KÉIM???
[kakas vissza lő] MENTEK ALUDNI MI???
[kakas vissza lő] MI EZ A BELTERJES LACAFACA KI AKAR I EGY IGAZI FÉRFIT?
Itt mután közelebbröl meg akartam ismerni rejtett személyiségét bedobtam közösbe hogy én egy jó csaj vagyok Nagy dudákkal :)
EZEK MÁR PRIVÁT TITKOK
[kakas vissza lő] NAGY DUDÁS CSAJ VAGY?
[hoyepirosvoltam] hogyne, oriási dudáim vannak:)
[kakas vissza lő] KAMU
[hoyepirosvoltam] na jó, télleg nem vagyok lány
[hoyepirosvoltam] de szeretnék tanulni egy ilyen tapasztalt férfitöl
[hoyepirosvoltam] hogyan kell csajozni?
[kakas vissza lő] AZ a lényeg öcsém hogy nincs lacafaca
[hoyepirosvoltam] vagyis?
[hoyepirosvoltam] mit mondjak nekik?
[kakas vissza lő] idit??
[hoyepirosvoltam] idit?
[kakas vissza lő] NEM kell asóder kisanya ide adidit!!
[hoyepirosvoltam] aha
[hoyepirosvoltam] és ha nem adja?
[kakas vissza lő] MEG KELL MARKOLNI
[hoyepirosvoltam] és ha pofozkodik?
[kakas vissza lő] NYOMD ORBA
[hoyepirosvoltam] de akkor nem lesz csöcsözés:)
[kakas vissza lő] HA nEM AKAR RÁÁLNI EL KEL HAJTANI HAZA
[hoyepirosvoltam] akkor tényleg jol járok:)
[kakas vissza lő] NEM BIZTOS AZ A FÉRFINÉL FŐ A FEKLLLÉPÉS
[hoyepirosvoltam] aha
[hoyepirosvoltam] a csöcsröl meg lemaradok
[kakas vissza lő] MA MUJA VAGY
[hoyepirosvoltam] te honnan irsz kakas?
[kakas vissza lő] CSEPELRŐL
[hoyepirosvoltam] és hány éves vagy?
[hoyepirosvoltam] biztos ezer nöd volt már
[kakas vissza lő] 35
[hoyepirosvoltam] és mit dolgozol?
[kakas vissza lő] KIGYÚRT BIZTONSÁGI ŐR VAGYOK
[hoyepirosvoltam] télleg?
[hoyepirosvoltam] akkor igy könnyü
[hoyepirosvoltam] ezekre buknak a csajok
[hoyepirosvoltam] biztos sok nöd volt már igaz?
[kakas vissza lő] MILLIJÓ
[hoyepirosvoltam] jo neked
[hoyepirosvoltam] de nem diplomásak
[kakas vissza lő] AZOK BUNKÓK
[hoyepirosvoltam] és honnan szeded fel a csajokat?
[kakas vissza lő] DIZSIBŐL
[hoyepirosvoltam] én nem járok dizsibe
[hoyepirosvoltam] akkor nekem nem lesz nöm
[hoyepirosvoltam] lesz
[kakas vissza lő] LÓVÉD VANE ECSÉM??
[hoyepirosvoltam] néha akad
[hoyepirosvoltam] mert?
[kakas vissza lő] AKAD AZ KEVÉS
[hoyepirosvoltam] mennyi lové kell egy nözéshez?
[kakas vissza lő] HÁ MENNYI VAN?
[hoyepirosvoltam] mennyi kell?
[kakas vissza lő] rengeteg KOCSI MILYEN?
[hoyepirosvoltam] lada 1200es
[kakas vissza lő] Azzal fogat la romacsjt
[hoyepirosvoltam] rendeset nem?
[kakas vissza lő] NEMIGEN
[hoyepirosvoltam] és a fogatlan romacsaj nem jo?
[hoyepirosvoltam] legalabb ha szopik nem harap
[kakas vissza lő] NEM ASZ MONDOM HO NEM JÓ DE GÁZ A MERCIMBE
[hoyepirosvoltam] hát ez igaz
[hoyepirosvoltam] de sötétbe nem látják
[hoyepirosvoltam] kivel privizel még?
[hoyepirosvoltam] akadt valami jo csaj?
[kakas vissza lő] ki az a pircsi? (egyik csajjal huncutkodtam a közösbe erre figyelt fel Kakas)
[hoyepirosvoltam] haverom
[kakas vissza lő] CSAJ?
[hoyepirosvoltam] asszem
[hoyepirosvoltam] képen nem láttam
[hoyepirosvoltam] meg életben sem
[kakas vissza lő] DUDÁK?
[hoyepirosvoltam] fogalmam sincs
[kakas vissza lő] EJNYE NO
[kakas vissza lő] AKKOR MIT TUDSZ?
[hoyepirosvoltam] mit tudjak? te vagy a mester
[hoyepirosvoltam] nem én
[hoyepirosvoltam] PS. ismeri
[hoyepirosvoltam] kérdezd meg
[hoyepirosvoltam] most irja látta már
[hoyepirosvoltam] lehet nagy dudák vannak ezerrel
[kakas vissza lő] NEM TUDTAM MEGKÉRDEZNI
[hoyepirosvoltam] miért?
[kakas vissza lő] MERT NE ZAVARJBA VAN
[hoyepirosvoltam] PS?
[hoyepirosvoltam] ö nincs
[kakas vissza lő] ÉSŐ CSAJ?
[hoyepirosvoltam] asszem igen
[kakas vissza lő] KAMUZOL
[hoyepirosvoltam] nem tudom lány e
[hoyepirosvoltam] de pircsi haverja
[hoyepirosvoltam] de lehet fiu
[hoyepirosvoltam] vagy lány fiunickel
[hoyepirosvoltam] szerintem pircsinek tetszel
[hoyepirosvoltam] szereti a kemény fickokat akik nem lacafacáznak
[kakas vissza lő] AZJÓ

kakas figyelme itt Pircsire terelödött, és elsö megszolalása a közösben ez volt.

[kakas vissza lő] PIROSSS
[kakas vissza lő] ÉN EGGY OLYAN FICKO VAGYOK KI NEM LACAFACÁZIK 

a kérdésre hogy szerinte mi kell egy nönek...

[kakas vissza lő] NAGY DÁNG DÁNG!

......és az a legszörnyübb az egészben hogy ez nem kitalált sztori, léteznek ilyen emberek.
és tuti biztos vagyok benne hogy télleg sok nöje van :)

UGYHOGY MUNKÁRA FEL! TANULJATOK ÉS MAJD LESZ NAGY DÁNG DÁNG

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://toportyuturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr2458394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gonoszkiralylany · http://gonoszkiralylany.blog.hu 2007.04.14. 16:42:44

fuj... én nem hiszem el h az ilyeneknek tényleg ezer nője lehet :S

Részeges Huligán 2007.04.14. 18:01:23

biztos azért mert diplomás vagy, és még nem ültél a dizsi után, egy merdzsóban, egy izmosképű biztonságörrel aki aztán jól megdángdángolt a soderbányató mellett egy bokorban :)

gonoszkiralylany 2007.04.15. 02:25:39

Nem vagyok diplomás, de "sajna" dizsibe nem járok, így ez valóban kimaradt az életemből :)
Viszont akkor az a legszörnyűbb, hogy vannak nők, akik számára egy pillanatig is vonzó lehet egy ilyen pasas...

Részeges Huligán 2007.04.15. 04:09:31

najo ezt nem csodálom, a gonoszkirálylányok különben is egy toroonyban üldögélnek, irigykednek a jokirálylányokra, és várják a risnya békát akiböl szépséges biztonságiör lesz ha megcsokolod :)

gonoszkiralylany 2007.04.15. 12:49:38

nem csak üldögélnek, hanem lépten nyomon elszedik a jókirálylányok pasijait :P akik nem biztonságiőrök, hanem királyfik! csak sajnos a mese végén mindig az élhetetlen jókirálylányok mennek férjhez
mondjuk lehet h utána jön egy biztonságiőr, csak az már nincs benne a mesében :D

Részeges Huligán 2007.04.15. 13:20:09

na ez az, a biztonságiör figura nélkülözhetetlen a sztoriban, ö az aki jól megDÁÁGDÁNGOLJA az összes királylánykát, ha a királficskák már csak a nyuszimuszizásra meg a nyalizásra alkalmasak :)

gonoszkiralylany 2007.04.15. 17:11:42

viszont csak a gonosz királylányokat, mert a jók hűségesek az impotens királyfikhoz is :P
hát akkor el kéne kezdeni átírni a mesekönyveket :D

Részeges Huligán 2007.04.15. 17:57:36

azok szart sem érnek, ráadásul tele vannak halállal, meg pedofilsággal is.
A vakond nadrágja viszont jó, az még most is bejön nekem :)

gonoszkiralylany 2007.04.15. 18:33:57

sztem a Micimackó a legeslegjobb (nem mintha abban egészséges lelkületű állatok szerepelnének...)

Részeges Huligán 2007.04.15. 19:07:40

jaja, fülest én is csipem, kár hogy nem baszta meg a nyuszit :))

egyszer mikor micimackonak, semmi dolga nem akadt, ugy gondolta malackánák recskáznak jó nagyokat.
el is ment hát malackához, ki kurvára nem volt otthon
éppen tigris seggét tömte, boldogaan, virgoncon.

gonoszkiralylany 2007.04.15. 20:12:25

sztem a Micimackóban mindenki fiú, kivéve Kangát... Akkor szegény Nyuszi lett volna a köcsög?

Részeges Huligán 2007.04.15. 20:38:12

zgyanmár mért baj az? a pagony egy boldog hely, egy kis buziskodás simán elmegy ott :))

RollingBoxer 2007.04.18. 20:50:33

A királylányok akkor igazán boldogok, ha két kigyúrt biztonsági őr kopogtat és "áll" rendelkezésükre.

mókus 2007.04.27. 22:08:09

Ez a biztonsági őr nem a fekete pákó volt véletlenül??
süti beállítások módosítása