HTML

Töpörtyűturmix

basz fasz szop kur tosz és ezek vállfajai.

Friss topikok

Linkblog

4 - Rapre fel pajtások, Nóta indul, egykéthá

2007.04.13. 00:55 Részeges Huligán

csináltam egy zenei alapot, nem kimondottan rep, de lehet rá repelni, aki ambiciót érez töltse le, hallgassa meg, és irjon nekem ide szép szövegeket.
http://www.4shared.com/file/13978681/4770fb6d/shine3.html

persze nyál és giccs nuku!

minimum ilyeneket várok.

ez itt a Sip, a subbás irigy pöcsök
mi a faszom kell, ne szójjá be köcsög
mi vagyunk itt, a privisek réme
a seggünket nyalhatja a celebek krémje

ájlávju TH, sok kis tini majom
felnönek ezen a nyálas buzi szaron
de lehet még belőle bankos szajha
egy vodkanarancsért rábukhat a faszra
EMÓgenyó, smink és puder
sok kis köcsög pózer, looser....

blablabla

10 komment

Címkék: 4

A bejegyzés trackback címe:

https://toportyuturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr4957983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kacsa! 2007.04.13. 19:24:08

Ez történik akkor, amikor minden hülye nethez és számítógéphez jut... csak így tovább :D

Szaros gerle / Lighting Enchanted Multiple Shots · http://gerlefeszek.blog.hu/ 2007.04.14. 10:44:11

ehm? megtanulnál linket beszúrni? a lusta disznók szóvivője vagyok

Részeges Huligán 2007.04.14. 13:31:42

Gerle: én is lusta disznó vagyok, de megnézem mit tehetek :)

czyi · http://senkinemertsemmit.blog.hu/ 2007.04.17. 10:08:24

sztem ,huli, te jobban nyomod mint sok más rap-szövegíró-láma; úgyhogy lehet, neked kéne megírnod a szövegeidet is ;)

Részeges Huligán 2007.04.17. 14:43:22

nagyon sablonos lenne, tele káromkodással. :)
de legalább lehetne rajta röhögni.

az én problémám nem a szövegirással hanem a hangommal van, nem az a kimondott repperhang :)

(azé szoprán nem vagyok, nem kell megijedni)

czyi · http://senkinemertsemmit.blog.hu/ 2007.04.17. 22:27:12

márpedig én most roppant kiváncsi lettem ;)

Részeges Huligán 2007.04.18. 00:45:54

dolgozunk egy együttesfélén megint, de nagyon kezdeti stádiumban van, nagyon maximalista mindenki és sok a vezérbika a cspatban :)
de nem is kell az ilyet elkapkodni :)

RollingBoxer 2007.04.21. 21:25:44

Milyen a style. Mármint a zene? Ugye lakodalmas rock and roll?!!!
süti beállítások módosítása