HTML

Töpörtyűturmix

basz fasz szop kur tosz és ezek vállfajai.

Friss topikok

Linkblog

2 - élj a mának, itt a punk, meghallgatva, jót szopunk

2007.04.12. 20:24 Részeges Huligán

LOLA - Élj a mának (2007)

01 - Élj a mának
..néha sirni volna jó.. föleg nekem hogy ilyen albumokat kell végighallgatnom :)
a punkhercegnö első dalának vajmi sok köze, nincs a punkhoz, igazából nem is tudom hova tegyem, maradjunk a tinipop-gagyirock-nál.
közben, lassan, vége a számnak, jéééééé.. végig tudtam hallgatni, bár meg nem mondom miröl szólt a dal. na sebaj :)
kissé lagymatagnak tünt, elképzeltem hogyan tombol a tinisereg erre  a számra, (nem tudtam elképzelni.)

02 - Mozdulj már!
mintha ugyanaz a szám szolna, ugylátszik ráéreztem a Lola stilusra. tetszenek ezek a szintigitár effectek amiket utoljára az Elsö Emelettöl hallottam a 80as években...
(piha, nemtom mért nem mozditott meg ez a szám.)

03 - Örökké Nem eshet (Tóth Gabikával)
kibaszott hosszunak tünt az elözö szám, pedig csak 3 és fél perces volt. áááá és még van vagy 10 szám, elképzelhetetlen borzalmak várnak. Remélem mindenki átérzi, milyen rossz nekem, és miket megteszek a sikerért. Ehhez képest a rettegés foka egy gyenge faszság.
amugy ez a szám még ugy ahogy elmenne, csak amikor Lola énekel (a szám 50%-ban) akkor támad olyan érzésem, mintha sampont nyeltem volna.

04 - Igazi Nő
az elején 'jó' kis technos effectek (punkhercegnö jippijé) na erre pogozzatok szegény punkok. Egyébként eddig minden számnak kisértetiesen hasonlit a dallama. na jó ennek van egy kis Zoltán Erika beütése (ja igen, a másik punkhercegnő, hehehe)

05 - Ilyen az élet
háá háá hááá igy kezdödik, eddig tök jó. majd, az érzés felkavar, énekli Lola. Ez kölcsönös, már én is szédelgek.
(ebben a számban  meg a TATUtol nyulták)

06 - Gondolj rám
lassu szám, tuti punkos hahahahahhaha na ezt nem birom, a tudat hogy punkhercegnö énekel, kikészit.
egy langyos béna poplemezröl beszélünk , és ráfogják hogy punkhercegnő áááááá.
(sikoltásomat visszhangozzák a falak és a szomszédok)

07 - Párizs London Woddstock vár
ez a főgyőtrelem, JAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
JAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
JAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
woodstock, sírok, mit keres itt ez a szó????????
EZ A SZÁM EGY IGAZI BALROGSZAR!

08 - Vágyom rád
reggae alap, hehehe, de az az igazi gagyireggae, kis harangocskák kiséretnek, az egész egy nyáltenger.
FUJJ!

a másik felét majd késöbb, nekem is kell a pihenő.
amugy a NoThanxnél egy pinaszörnyivel jobb az album.
http://rs45.rapidshare.com/files/23103551/Lola_-__lj_a_m_nak_.ace
http://rapidshare.com/files/24158554/Lola_-__lj_a_m_nak__2_resz.ace.html

09 - Szorits magahoz még
Azt a határbocos kalózkurva öreganyját, aki szigonnyal eszi a mácsikot, hogy az a másnapos cserebogár kitinpáncélján fényesített faszú penészes szarvú ördög készítsen neki panírozott forró lúdfosból hamburgert! mekkora punk szám ez! SEMEKKORA! :))))
ez is egy nyálas szar, bár mintha azt hallanám a szövegben hogy a pinámat üldözi... áhh ez valami freudi elhallás lehet :)

10 - Forró nyár volt
tü tü tü ti ti ti tá tá tá. kb ennyit tudok relevánsan mondani róla

11 - Ez az amit
ujabb technokezdet, kezdek rájönni ez valami technopunk, talán új stilus amihez fel kell nőnőm!
lehet hogy el vagyok maradva és ilyen ma már a punk?

12 - Baby I don't Care
Szegény Wendy James, biztos sírógörcsöt kapna ha meghallaná ezt a feldolgozást, de ugyanez vonatkozik a néhai Transvision Vamp férfitagjaira is akik kollektiv farokcsonkolást követnének el ha Wendy igy nyomta volna...

13 - Say you love me
az Élj a mának angol verziója, csodás ez is.

na gyorsan letudtam ezt a második részt, ügyi vagyok, megkiméltem magam egy komoly traumától asszem :)

17 komment · 1 trackback

Címkék: 2

A bejegyzés trackback címe:

https://toportyuturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr1457886

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cyber panka 2007.04.13. 09:27:08

ilyenkor szokás azt mondani riszpekt tesvér

Morozsgoványi 2007.04.13. 19:18:14

Egy nap alatt két ilyet végighallgatni?!?!Legmélyebb tiszteletem!

Tommy Angelo 2007.04.14. 11:23:19

Honnan töltötted le?

Részeges Huligán 2007.04.14. 13:34:06

Tommy Angels: ott a 2 link középen (rapidshare)
copizd be és tőcsd le (vagy csinálj vele amit akarsz) :)

Részeges Huligán 2007.04.14. 13:41:42

és már copizni sem kell...

Tommy Angelo 2007.04.14. 15:35:35

Köszi szépen!
Ezek után én is kiváncsi lettem erre a rettenetre!:)

Részeges Huligán 2007.04.14. 15:55:41

felelösséget nem vállalok, de azért ne harapd át senki torkát :)

Tommy Angelo 2007.04.14. 16:08:44

Most hallgatom! Talán a második felét inkább nem töltöm le. :)
Valami félelmetes, hogy ezt valaki egynél többször meg tudja halgatni!

Részeges Huligán 2007.04.14. 18:02:49

én meg azon vagyok, hogy biztos geci voltam, meg kéne hallgatni mégegyszer , hátha.
de nagyon gyáva vagyok, még nem mertem megtenni :)

Tommy Angelo 2007.04.14. 19:22:56

Szerintem ne próbáld meg mégegyszer, mert naggggyon rossz! Nem túlzás amiket írtál.
Ja közben kipróbáltam a No thankszet is, szintén gyönyörű példány!
Ma már nem kínzom magam többet. :)

czyi · http://senkinemertsemmit.blog.hu/ 2007.04.17. 10:02:51

az mp3portálon eddig 1940-szer kattintottak a Lola-lemez linkjét tartalmazó topikra [aj, milyen szép alliterációk!]...
úgy látszik, számosan vannak, akik a fost szeretik...

Részeges Huligán 2007.04.17. 14:47:27

nagy ez az ország, sok kislányka szeretne Lola vagy akármi lenni. (a fiuk meg focisták)
csillogó rucik, fény, pompa, széditő műsztárság, nem hiszem hogy ez egy generációs probléma. :)

güell (törölt) 2007.04.20. 22:37:27

a lola helyett akkor mar jobb lenne, ha beszereznenk belole 5-7-10 darabot es ilyen j-pop punkhercegnok lennenek:
www.dailymotion.com/sharland/video/x1rdua_kanashimitwilightpvmorningmusume33r/1
a szoveget nem ertem de vszinuleg kurva bugyuta, a japcsik megis elvezik.
persze akkor mar ez sokkal jobb, a kis egyenruhakban..
www.dailymotion.com/bookmarks/belaguell/video/xsmn4_aitakatta-pv-akb48teama-3rd
aitakatta, hey!

güell (törölt) 2007.04.20. 22:38:23

azaz aitakatta, yes!

(ja es a czyi-n keresztul jutottam hozza, nagyon hasznos!)

czyi · http://senkinemertsemmit.blog.hu/ 2007.04.22. 23:30:11

güell 2007.04.20. 22:38:23
ohm! :D
ez igazán megtisztelő...
(na jó, azért van, aki látogatja a blogomat :D)

güell (törölt) 2007.04.23. 01:42:17

ugyan.
nem is ertem hogy eltem eddig jpop video nelkul.

Nem vagyok fideszes 2007.05.07. 07:00:06

Lolácskát jól meg kéne töcskölni, arra még jó lehet.
süti beállítások módosítása