HTML

Töpörtyűturmix

basz fasz szop kur tosz és ezek vállfajai.

Friss topikok

Linkblog

74 - Szolgálati Közlemény - Fallen Sword

2007.05.19. 14:37 Részeges Huligán

Találtam megin egy nekem való marhaságot.
Kedves látogató blablabla, ha nincs jobb dolgod kattints erre a linkre, hátha kapok érte pontot :)
thanx! FallenSword RPG - Play online now free!

BIGTHX!
'zebras'
nak aki alólam regisztrált, és ezáltal 3 FS ponthoz juttatott. Ha esetleg játszani is fog, szeretettel várom a VAD MAGYAROK KLÁNBAN (guildban)
ha nem akar játszani csak a kedvemért regisztrált, akár meg is adhatja a belépési jelszavát, és beléptetem zebrast a klánba :)

*falloleen*... lásd elöző szöveg :)

ó de aranyosak vagytok, csajokat puszilom, fiukat hátbavágom, köszi Szotyi, edem, gyko, kukatr.

már van 18 pontom juhéjj :)

rövid tanácsok kukatr-klántársnak.
Szintlépéskor - mind a két pontot a damagere tedd az elején
skill : csak az attacknövelésre tedd az ejeén a pontokat.

tárgyakat meg tudod nézni guideban, melyik szinten melyek a legjobb tárgyak, vásárold meg öket.
www.fallenswordguide.com/items/index.php

a legoptimálisabb ut kb ez.
1 szint : vegyél egy fire amulettet (+2 damage) - csak ratokat támadj, és indulj el mountain pathon délre, vedd fel a két küldetést. sacred knife, ölj 10 ratot.
www.fallenswordguide.com/realms/map.php

2 szinten: vegyél egy ring of healthet (az 5 HPt) meg egy smalla xet (3 dam 1 att) ezután már nekiugorhast native-knek is. menj délre a térképen látható narrow passageig, 3 szinen már benn kell lenned a fire chasm lvl 1be. (narrow passagen át)
www.fallenswordguide.com/realms/detail.php

3 szinten: támadd a scorpiokat és zombikat, esetleg vehetsz egy basic tridentet de axevel is boldogulsz.

4 szinten: még mindig a fire chasm 1 be tápolj, vegyél egy jobb fegyvert (stone culb, spiked club)

5 szinten: elöször is rakj össze egy infernus szettet, 4 cucc, ha sietsz összeszedem én neked, egyik karim ott figyel épp. ezután átmehetsz a fire chasm 2be vámpirokat ütni, (a többit is megölöd de öket a leggyorsabban, kevesebb idö-sok TP-gyorsabb szintlépés)

6 szinten: itt már nekiálltam egyik szintlépéspontot, attackra tenni (másik továbbra is damagén), vettem egy pierce swordot, meg mindeféle jó cuccot, és szétütöttem mindent a fire chasm lvl2-n.

7 szinten átmentem másik pályára, most ott van 3 karim.
www.fallenswordguide.com/realms/detail.php

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://toportyuturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr1283770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Falloleen 2007.05.19. 23:09:51

Szívesen csatlakoznék, de nagyon fagy. Azért nem fogom feladni. :)
Egyébként meg FÖRSZT! :D

Részeges Huligán 2007.05.20. 00:15:06

délután nagyon szar volt a serverük, de most már elég jol fut. :)
szolj ha játszani akarsz, átdobok felszerelést. :)

hejj 2007.05.20. 08:47:56

Én voltam zebras.
nem hiszem, hogy a vizsgaidószak közepén játszani fogok, tehát a jelszót mailben szívesen elküldöm.
Nem akarom ide kiírni, mert máshol is használom.

hejj 2007.05.20. 08:56:35

mégse, megváltoztattam
a jelszó: hejj
Jó játékot!

kukatr 2007.05.20. 17:51:06

Ez meg milyen játék? Ránéztem a linkre, de nem nagyon volt kedvem eligazodni rajta.

Részeges Huligán 2007.05.20. 23:33:14

online webes rpg. ha valaki a linkemröl regisztrál kapok 3 Fallenswordpontot, amit midnenféle extra dologra költhetek.
FSP-t enélkül nem kapok csak ha fizetek érte a készitőknek.

tulajdonképpen önzö érdekböl, kérem hogy regeljetek, :) amugy nem bombnázzák tele a mail cimed spamokkal, szóval az össz probléma hogy 10percet erre kell áldozni az idődőböl :)

esteleg a karaktereket benyomom a magyar klánba, ha megkapom a passt, akkor fejlesztem is öket (és ezáltal a klánt is).

egy mail cimröl egy karakter mehet.

kukatr 2007.05.21. 09:56:09

Szia Huli!
Na regeltem én is Necrolyte néven, remélem kaptál értem pontot. Ja és jelenkeznék a klánodba!

Részeges Huligán 2007.05.21. 15:20:43

kukatr felvettelek, ha kell tápolási tanács hogy gyorsah haladj, szólj :)

és ajánlj fel nekem valami gagyi tárgyat 1000 aranyért (action - secure trade), megveszem hogy legyen egy kis kezdőtőkéd, tudj aukciorol vásárolni

meg majd félreteszek lvl 5-re egy infernus szettet neked, + küldök jó cuccokat ha találok.

itt egy guide a játékrol.
www.fallenswordguide.com/creatures/detail.php?id=14

kukatr 2007.05.21. 21:23:13

oké, köszi
Szóval akkor hogyan tudok gyorsan fejlődni?
A kereskedelemben benne vagyok. :)

Van valami jelszava a klánnak?

kukatr 2007.05.21. 22:29:41

Vagy valami induló? :D

kukatr 2007.05.22. 21:52:10

Köszi az infót!
Megteszek minden tőlem telhetőt! :D

kukatr 2007.06.07. 10:24:15

vazze, nem tudok bejelentkezni a karaktereimmel :(

napraforgó70 2007.06.08. 16:28:13

én meg kaptam mailt, hogy ugye nincs baj velem, hogy nem játszom... Huli, csatázz helyettem is:)
süti beállítások módosítása