HTML

Töpörtyűturmix

basz fasz szop kur tosz és ezek vállfajai.

Friss topikok

Linkblog

53 - Huligán Professzor Válaszol: Keféltem a Nagyit

2007.05.06. 14:59 Részeges Huligán

Ez a hétvége a leveleké, ugy látszik egyre többen érzik át nagyszerü munkámat, amivel az élet nagyon fontos kérdéseit próbálom megoldani.

Biztos emlékeztek kedves olvasómra aki vietnami lányokkal került nemrégiben furcsa szituációba. Kaptam töle megint egy levelet, idézem


Szia Huli!
A lányokkal azóta nem sikerült találkoznom, (pedig elhatároztam, bevállalnám öket) viszont egy ujabb fura helyzetbe kerültem minap.

A szokásos szórakozóhelyemen, szokásosan szórakoztam, és összeismerkedtem egy velem egykoru nővel (30+). Beszélgettünk, táncoltunk, kicsit nyomultam rá, majd kiültünk a padokra és tovább folytattuk eszmecserénket. Én persze, ahogy kell, adtam a lovat a nő alá, nem is birta sokáig, mondta kifizeti a taxit, menjünk fel hozzánk.

Igy is történt, kemény menetek után, végre elaludtunk.
Reggel felkeltünk, lezuhanyoztunk (a fürdőben is sexeltünk egyet), majd illedelmesen megvártam azt a fél órát, amig kikenceficéli magát, és elindulhatunk, a buszhoz.

A buszmegállóban amikor jött a busz, megpusziltuk egymást, és hirtelen kész lettem.
Olyan illata volt mint a nagyanyámnak!!!!!

Mi a szent szar lehetett ez? A rúzsa illata? Vagy a púderé? A pirosítóté? vagy az enyészeté?
hazaérve még kajálni is alig tudtam, megfordult a számban a falat, olyan volt mintha a nagyit keféltem volna (hozzáteszem ilyet álmomban nem tennék) .

Veled történt már hasonló?

kedves *****
először is :))))
másodszor, az én nagyijaim, sajnos már elég régóta nem élnek, de azért, nagyjábol sejtem mire gondolsz. nekem is volt már dolgom olyan hölggyel, aki mintha a naftalinos szekrényböl lépett volna elő.
Van pár tanácsom ami segithet. Kerüld a kifestett nöket, ne szaglássz, használj puszilkodás közben orrcsipeszt....
egyelöre ennyi, de majd még irok párat :)

12 komment · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://toportyuturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr1071620

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: dibujos de flores para pintar en paredes 2018.01.01. 19:34:23

Astoria videos on Youtube - tangerinedream.hu

Trackback: Leer esta entrada aquí 2017.12.06. 20:04:19

Ólomüveg ablak, ólomüveg ajtó - Ólomüveg ablak ajtó

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RollingBoxer 2007.05.06. 18:19:54

Kefélheted a nagyit, csak ne a sajátodat.

"adtam a lovat a nő alá, nem is birta sokáig, mondta kifizeti a taxit, menjünk fel hozzánk."
Érdekes adat. Még egy 30+ nö sem mond ilyet, hogy kifizeti a taxit. Kammm. A többit elhiszem.

Részeges Huligán 2007.05.06. 18:29:04

Tyson, ha hiszed ha nem, már velem is elöfordult :)
ha valaki gyorsan sexelni akar, és nála van pénz...

RollingBoxer 2007.05.06. 20:14:27

Huli. És nálad nem volt?
30+ felett egy FÉRFI, hordjon magánál pénzt. Ne is keveset.
Amúgy, én kocsival járok az olyen helyekre, ahol a 30+ feletti nők hirtelen akarnak kúrni.
És irány a női mosdó.Az mindíg koszosabb.

Részeges Huligán 2007.05.06. 20:22:19

nem volt, de sem is szeretek pénzt tartani magamnál, mert hajlamos vagyok könnyen elkönnyelmüsködni. :)

Kocsival nem járok, túl sok van belölük, biciklit favorizálom.

perzse aki megteheti az ugy csinálja ahogy te, nem lehet mindenki egyforma :)

RollingBoxer 2007.05.06. 20:33:29

A lé azért van, hogy elköltsd. A bringa sem rossz, ha a hölgyet tudod vázon fuvarozni.
Bár éjszaka egy kissé hideg van és lefagy a bul.

güell (törölt) 2007.05.06. 21:33:13

latod ez a mi bajunk huligan. hogy nem kocsival fuvarozzuk a holgyeket. mennyivel tobb sztorit lehetne itt megosztani :)

Részeges Huligán 2007.05.06. 21:53:38

ez egyáltalán nem baj, mi a jó kis bringás csajokrol nem maradunk le :)

güell (törölt) 2007.05.06. 22:11:47

hu azt mondtam h a 3. es eddig utolso itteni biciklibalesetem ugy tortent tavaly kb ezidotajt, hogy megyek nyugodtan a suliba, szep raerosen, sut a nap, stb. erre elmegy mellettem egy versenybringas csajszi. a bicikli vmi nagyon szep darab volt, asszem bianchi vagy peugeot. ja es a csaj sem volt kutya, marmint hatulrol-oldalrol amit lattam belole. a haja is lobogott szepen..
na mondom uzsgyi utana. szepen haladtunk, fixaltam a segget kb folyamatosan, erre eccercsak kivagott es elozott egy teherautot. en meg azt nem vettem eszre es hatulrol szepen belehajtottam :) volna, ha nem huzom be az elsofeket az utolso pillanatban. igy legalabb a bicikli megmenekult, en lefejeltem a potkocsit meg kicsit becsusztam ala aztan lehorzsoltam az oldalamat. vmi jarokelok odarohantak volna de felszedtem magam es utana folytattam utam, egyenesen a sulidoktorhoz. veguls csak kis agyrazkodas volt, semmi komoly.

Részeges Huligán 2007.05.06. 22:35:49

:)))
hát igen
kötelezövé kéne tenni az indexet a jó seggü bringáscsajokra :)

RollingBoxer 2007.05.07. 19:17:25

Güell. Látod milyen szerencsés vagy, hogy nem kocsival közlekedsz? Íme az eset:
www.youtube.com/watch?v=4c3NV0DRB1E

güell (törölt) 2007.05.07. 21:26:59

hu nekem is hasonlo lett volna: bicikli szarramegy, teherautonak meg semmi baja.
süti beállítások módosítása