HTML

Töpörtyűturmix

basz fasz szop kur tosz és ezek vállfajai.

Friss topikok

Linkblog

47 - Huligán Professzornak válaszolnak - Titkok a házitüzhelytöl.

2007.05.03. 20:50 Részeges Huligán

tegnap elkapott msnen egyik régi barátnöm akivel kb 8 hónapot voltam együtt. Sulibol irt, de hamar rákalandoztunk a kedvenc témámra, vagyis a sexre :)
egyszer irt egy megjegyzést miszerint - nem vagy normális, de vannak olyan dolgaid amiket megtaníthatnál minden ffinak:D -

egy kis egófényezés sosem árt ezért visszakérdeztem - miért, mik az erősségeim?

Íme a válaszok:
erősségeid... hát csak azt tudom mndani ami jó benned, és más pasiknál nem nagyon látom -

pl azt ugye tudjuk hogy neked nagyon a sex körül jár az agyad... dehogy erről olyan természetességgel is beszélsz...stb - szeretem amikor ilyeneket mondanak, jó és kész.

vagy pl amikor még együtt voltunk és megnéztél egy nőt, mindig azt mondtad hogy fuuj..stb..merthogy én vagyok az igazi... tudtam hogy hazudsz de akkor is jó volt:D


ja meg az is jó volt benned, hogy te műveled magad sex terén... szal nem gondoltad azt hogy tökéletes vagy, hanem olvastál meg mindig valami újat hoztál... vagy nem is tom... figyeltél annyira hogy jó legyen a csajnak - nem minden pasiban van ez se meg

Tisztelt férfitársaim, látjátok, csak pár ilyen kis csekélység kell, és lehettek ti is etalonok.

(sajnos ezután hiába próbáltam rávenni öt, hogy jöjjön át, Diablozzon, közben én jól kinyalom, van valami barátja, és hüséges!)

ejnye!

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://toportyuturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr4970408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anettblog 2007.05.03. 20:59:07

de azt hittük cejelmes vagy.
cejelmes fiú nem nyal ki senkit. enyje...

a többi viszont tényleg előny :)

Részeges Huligán 2007.05.03. 21:07:16

igazad van, de sajnos már nem vagyok szerelmes. irok is egy javitó postot! :)

anettblog 2007.05.03. 21:19:44

érdekes múltkor az én exem is el akart hívni magához. "megnézni a lakást felújítva". ilyenek ezek a férfiak...

Részeges Huligán 2007.05.03. 21:44:40

ismerös punci - kevesebb gátlás? nem? :)

güell (törölt) 2007.05.03. 23:44:57

muveled magad sex teren..

van egy fasza konyvem, a "tao tanitasa a szerelemrol es a szexrol". lehet elolvasom megint mert nem emlekszem a kecske-a-hegyteton pozituran kivul semmire.

Részeges Huligán 2007.05.03. 23:53:41

jaja müveltem.
ma már nem tudok feljebb lépni, ill a mostani tudásom is megfelel már nekem.
tod öregszem :)

diab 2007.05.03. 23:59:13

csak azt tudnam, ha ennyire király vagy, miért nincs még mindig a labad kozott? ;)

Részeges Huligán 2007.05.04. 00:03:33

mármint a régi csajom?
nem tudom én sem értem.
ilyen hülye kifogásokkal jött hogy van barátja, meg én is mindig elvártam hogy hüséges legyen :)

diab 2007.05.04. 00:06:57

ezek a csajok....érthetetlen :)

Részeges Huligán 2007.05.04. 00:08:51

szerintem is, tök furák :)

RollingBoxer 2007.05.04. 08:03:42

Huli.
Fiatal vagy még. Nekem 20 éve ezt mondják a nők. "Tyson te vagy az igazi, a többi csak kaland volt."
Már akkor sem hittem el.
Amúgy többek szerint az orális szex nem számít megcsalásnak. Egy kicsit erőltetned kellett volna a dolgot.

Részeges Huligán 2007.05.04. 14:20:50

köszi Tyson, ezt beillesztem a repertoárba :)
süti beállítások módosítása