HTML

Töpörtyűturmix

basz fasz szop kur tosz és ezek vállfajai.

Friss topikok

Linkblog

1 - Blogolok Gecci

2007.04.12. 01:30 Részeges Huligán

jo sok szar lefolyt ma a subbán, de a lényeg ma is beelsöztem egy postban, és a farkam is úgy állt ettöl mint a tejfeltorony.

na de kezdjük
LEMEZKRITIKA
No Thanx: Egy másik nemzedék (2007)
folymatosan hallgatom a Lemezt és közben irom a hirtelen érzéshullámokat amik rámtörnek:)

01 - Egy Másik Nemzedék
a nagy slágerük kezdésnek, szerencsére már hallottam igy nem csapott le a hurrikán, a hangszerelést még el tudom viselni, a szövegen meg mosolygok most is.

02 - Mi Filmünk
a 44 mpben fingtam egy hatalmasat, ennél pozitivabbat nem tudok a számrol mondani. azt sem értettem miröl szól. ebben is van szélvihar , talán a manager/szövegiró valami meteorológus?

03 - Mig a Dal Véget nem Ér
gyenge voltam és meztelen amig nem volt hangszeren. ollálá...ez a szövegkörnyezet nagyon fájt.

04 - A Fekete Nap Gyermekei
micsoda szuper vokállal kezdődik, csodálatos az első 3 másodperc. a negyediknél nyomtam is  egy továbbot. na jó átlag két percet meghallgatok mindegyikböl.

05 - Csak ami Jár
siralmas. igazi magyar popzene.

06 - A szivem a Madamé
ez csak langyos limonádé, mert a szivem a mamádé... amikor olvastam a lemezkritikát, azt hittem vicc. Hát nem az.

07 - Égi Angyal
szirupos szar, de talán a tinilányok punciját megbizsergeti. ebböl tudtam a legkevesebbet eddig meghallgatni.

08 - Sohasem leszek más
Ismét komoly hangszerelés, eccerü mint a büdös zokni, mondjuk ez az egész lemezre nagyrészt ráillik. A szöveg is egy nagy rakás szarság, ha egy nothanx szöveget betennének egy erre szakosodott számitógépbe, gyanitom egy üres papir jönne ki elemzésként.

09 - Az Élet vendége
az életnek vendége, lettünk egy pár éve...hmmm igy kezdödik, folytassam? szerintem ennyi elég is :)

10 - Minden nap új kezdet
pfff valaki megtörölhetné a homlokomat

11 - Szabadság
ez tényleg jo utolsó számnak, én is ezt énekeltem mikor kikapcsoltam a Media Playert.

összefoglalva. átlagosan szar magyar popzene, semmitmondó szövegekkel, az egyetlen pozitivuma hogy gitáralapokra épül.
bár ez sem segitett hogy akár egy számot végig tudjak hallgatni az albumrol, söt komoly idegi fáradtságot érzek most.

mazohistáknak és süketeknek ajánlom elsösorban
rapidshare.com/files/24297222/No_Thanx_-_Egy_m_sik_nemzed_k__2007_.rar.html
rarPass: Grillo

10 komment

Címkék: 1

A bejegyzés trackback címe:

https://toportyuturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr5857516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szaros gerle / Lighting Enchanted Multiple Shots · http://gerlefeszek.blog.hu/ 2007.04.12. 13:01:55

ez egy nem rossz cédé, hátborzongatóan undorító, vallatni tökéletes

Lápi Lidérc 2007.04.12. 17:54:47

A következő lehetne LOLA ?

Morozsgoványi 2007.04.13. 19:15:09

Minden elismerésem a kötél idegeidnek!

czyi · http://senkinemertsemmit.blog.hu/ 2007.04.17. 00:10:03

úgy veszem észre, mp3portál is bejátszik nálad...

Részeges Huligán 2007.04.17. 03:40:39

természetes, de igérem legközelebb megemlitem a feltöltöt is, bár nem tudom ez mekkora jutalom lenne annak aki ilyen zenét felnyom netre :)

czyi · http://senkinemertsemmit.blog.hu/ 2007.04.17. 09:53:02

:D
(és csak úgy privátim: milyen nickkel nyomod odaát?)

czyi · http://senkinemertsemmit.blog.hu/ 2007.04.17. 22:25:14

tényleg? te vagy a török? ;)
én meg a czyii :)

Részeges Huligán 2007.04.18. 00:47:13

:)
no igen, ezt sejtettem.
mindenhol fellelhető vagyok, hogy elpöttyentsem a nagy okosságaimat :)
süti beállítások módosítása