HTML

Töpörtyűturmix

basz fasz szop kur tosz és ezek vállfajai.

Friss topikok

Linkblog

54 - Seggrepacsi 1000ért.

2007.05.06. 15:43 Részeges Huligán

Egy tetszetős történetet kaptam, megosztom

Szeva.
Én egy 26 éves srác vagyok, budapesttöl nem messze lakom.
Asztalosmunkákkal foglalkozom, elég jol keresek, de sokat is dolgozok ezért.
Ezt csak azért irom, mert, föleg e miatt, (meg más miatt is) nincs nagyon idöm (és kedvem) ismerkedni.
Ettöl függetlenül az otthon matyizás azt gondolom, nem orok pálya, igy néha, ha hétvégén van idöm, elmegyek egy arra szakosodott nöszemélyhez, akinél nem kell udvarolni, és akkor jössz-mész amikor akarsz. Pénzem van rá, megtehetem. (Mellékesen ennél többet is el lehet költeni valami diszkoban piára.)

egyszer egy netes oldalon ahol alkalmi partnereket lehetett keresni, kinéztem egy II. kerületben lakó, 22 éves, barna lányt, felhivtam, megbeszéltem vele hova menjek, és mikor, tehát minden zsír volt.
A megbeszélt idöpontban el is mentem.

a történethez hozzátartozik, születésnapomra, a barom haverjaim, vettek nekem egy paskolót, persze nem olyan extrát, mint amit te bevágtál a sexshopos postodban.
A legyeket lehetett vele csapkodni! :)
na, valamilyen belsö intuició sugallatára, magammal vittem a pskolót, (gondoltam kipróbálom.)

bementem a csajhoz, elég helyes volt, leülltünk, megbeszéltük még egyszer az extrákat, és a feltételeit,  (gumihasználat, maszturbáljon kicsit stb), mondta egy órám van, és bele is kezdtünk

miután lezavartuk az extrákat, és készen álltam a nagy feladatra, mondtam neki, hoztam egy paskolót, suhintgassa meg egy kicsit a fenekem, mert kiváncsi vagyok, milyen érzés ez.
ilyen extra nem volt a dolgai között, de szivesen vállalta, hasrafeküdtem, és ő szigoru arcot vágva, elkezdte passkolni a fenekem.

nem éreztem semmi kéjt, ugyhogy hamar abba is hagytuk, majd rátértünk a lényegre.

eleinte minden normáliosan ment, (leszámitva azt hogy olyan érzésem volt mintha egy döglött halat, dugnék)  persze ezen nem lepödtem meg, gondolom ez is egy olyan szakma, amit ideig-óráig lehet élvezni.
Na, ami engem megzavart hogy kb 5 perc mulva elkezdett ilyen hangokat kiadni. e-e-e-e-e-e-e

Megálltam, megkérdeztem, valami baja van?
mondta, semmi baj, ő igy élvez.
én már azért kinöttem a mesekönyvlapozgatásbol, ugyhogy közöltem vele, hogy legyen kedves ne mekegjen, elég nekem az is hogy ilyen kavicsként viselkedik.
Erre azt mondta: semmi sem kötelezö, el is mehetek.

Igy is tettem, beültem egy fotelbe, vártam hogy összeirja a számlát. nem vitatkoztam az árakon (bár lehetett volna) de amikor mondta hogy seggrepacsi +1000 ft, kiakadtam.

Közöltem vele, hogy én adtam ehez a seggemet, a szerszámot, nehogy már pár lengetésért egy ezrest felszámoljon plusszba!

Felkapta a vizet, Nagy hangon elkezdett fenyegetözni, hogy hivja a barátját.
Hivjad, mondtam neki, én addig öltözködöm.

Felrángattam magamra a ruhámat, szépen letettem az asztalra a kialkudott öszzeget, persze seggrepacsi nélkül, amikor kopogtak, és belépett az ajtón egy 40 év körüli, kopaszodó, pöttöm, seggdugasz, a 'barát'

Beállt az ajtó elé, feszitett, mint pók a lucernásban, kérdezte a ribit, mi a baj.
Az elkezdte mondani neki, milyen goromba allak vagyok, és nem akarok rendesen fizetni, stb stb..

Elövettem a legpimaszabb arckifejezésemet, hazudik, ott a pénz az asztalon, énnekem iitt más dolgom nincs, álljon félre jóember.

a csávokám erre megragadta a gallérom, mire én reflexböl jol pofán csaptam a paskolóval.
Fickó hátralépett, vicces, meglepődött arcot vágott , majd a zsebe után kezdett kapkodni, és elövett egy gázsprayt.

Használni nem tudta , mert elkaptam a karját, jól megszoritottam, erre sziszegett és elejtette a sprayt, kicsit még dulakodtunk, rálöktem az ágyra, a rámcsimőpaszkodó csajt is mellétaszajtottam . Ott ültek, és pislogtak, miközben én kiléptem az ajtón.

A fickó még utánam orditott hogy - meg ne lásson itt még egyszer.
Na hiszen! :)

Kinn rágyujtottam egy cigire, beültemk a kocsiba, majd hazajöttem.

Köszi! Király a sztori! :)))

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://toportyuturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr7071636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mrs.Incredible 2007.05.06. 17:37:51

Mintha döglött halat dugnék....ez jó:DD

RollingBoxer 2007.05.06. 18:15:41

Huli. Ne szégyeld, hogy veled történt az eset.
Le a kalappal. Az emberek többsége telerakja a gatyát, ha a ribi hívja a "barátját".
Régebben velem is megtörtént, hogy box lett a vége.Manapság már nem járok ilyen helyekre A helyzetet kezelni kell.
Király a story.

Részeges Huligán 2007.05.06. 18:30:08

nem ez nem velem történt, ebböl a sztoribol kb semmi sem hasonlit rám :)

cyber panka 2007.05.06. 18:38:17

Részeges Huligán · toportyuturmix.blog.hu/ 2007.05.06. 18:30:08
nem ez nem velem történt, ebböl a sztoribol kb semmi sem hasonlit rám :)

ja, seggrepacsi fixáció sem...egyáltalán :)

Részeges Huligán 2007.05.06. 18:58:44

jovanna még senki sem seggrepacsizott le, csak azért hozom fel , mert vicces :)

anettblog 2007.05.07. 10:55:22

sose értettem azokat a pasikat, akik kurváznak. sztem ez szánalmas. ha már a csaj úgyis olyan, mint a döglött hal, ha dugják, akkor már akár ki is verheti, spórol egy utat.

"na, valamilyen belsö intuició sugallatára, magammal vittem a pskolót, (gondoltam kipróbálom.)" - ja persze, minden perverz ilyeneket mond. valami sugallatra a szájába vizeltem, valami sugallatra meg szíven szúrtam egy késsel.

megérdelelte volna, hogy jól elverje a seggét azzal a paskolóval, többet megválogatná, kivel dugjon...

aki meg kurvához megy, ne sajnáljon +1000et, azért, ha elvereti a seggét. szegény nőnek minden nap több ilyen seggfejjel kell dugnia. még szép, hogy felszámolja.

kedves 26 éves srác! kurva szánalmas vagy. az mellett, hogy asztalos vagy, még hülye is, bizonyára kicsi a farkad, korán elmész, képtelen vagy lányokkal ismerkedni (megjegyzem, úgyse lenne esélyed) és még spúr is vagy.

tanácsom: fog egy kést és szaladj bele!


m.a.r.c.e.l 2007.05.07. 16:46:15

Én kurvák között nőttem fel:-D

RollingBoxer 2007.05.07. 19:13:47

anettblog 2007.05.07. 10:55:22

Yo a szó tesó. teljesen igazad van az üggyel kapcsolatban. Respect.

MD_Soneji 2007.05.08. 15:44:04

anettblog:
az mellett még piztos paraszt is!

b4rb1 2007.05.08. 23:23:17

kurva jó fej emberke lehet a szerző úr.hajrá!!!
a szánalmas segfejek teszik széppé az életet...
mindenestre büszke lehetsz magadra hogy megvertél egy negyvenéves törpét meg egy 22 éves kurvát.nice.lődd fejbe magad ha ráérsz...puszi.

kiszopsz 2007.05.09. 23:09:26

AHAHAHAHAHAHAHA PAS KO LO

döfidákó 2007.05.09. 23:21:22

Korábban plüssmacikon és guminőn gyakoroltam, aztán kipróbáltam igazi nővel is.
Amúgy nyári időben tarol a tangabugyi.
süti beállítások módosítása