HTML

Töpörtyűturmix

basz fasz szop kur tosz és ezek vállfajai.

Friss topikok

Linkblog

101 - hely van

2007.06.27. 13:16 Részeges Huligán

Gondoltam merész leszek és fejet ugrok a témába, avagy mik a meleg igények a sex területén.

ismét apróhirdetések következnek. utána összesitek.

Oral és análszex kedvelő, 42 éves fiú, idősebb urak barátja lenne. Bp.-en lakom, de vidékre is elmegyek. Kövér, szőrös, nagyméretű papamacik előnyben!

Ötvenes pasi szívesen kényeztetne 25-40 közötti urakat. Napközben, hely van. (hey :D)

Barátság céljából keresek az ország keleti részéből passzív 20-30-as kispasit. Ápoltság, diszkréció fontos. Elsősorban levelezés, közös programok, grillparti és fel a hegyekbe a hétvégére típust szeretnék.

Helló!
Keresem azt a srácot, aki nem egyéjszakás kalandot keres, aki úgy tervezi a kapcsolatot, hogy szívesen élne együtt barátjával. Én 39 éves férfias fickó vagyok, Pesten élek. Te lehetsz vidéki is, hisz ha megkedveljük egymást, nálam élhetünk. Nem keresek kövér embereket, én sem vagyok az. 186/75 uni, nyíltszívű, romantikus vagyok.
Várom leveled, fotót ha kapok, én is küldök.
Zsolti

Sziasztok!
A barátommal szeretnénk olyan srácot megismerni aki mellesleg nem baj ha angol tanár mert, a szex mellé jó lenne fejlesztszteni az angol tudásunkat. Ha magadra ismertél jelentkezz! Csongrád megyéből várjuk a jelentkezésed! Mi 28 évesek vagyunk.

Budapesten keresek egyneruhás srácot szexkapcsolatra. Tudom, hogy nem tehettek fel képet, de engem nagyon izgat az egyenruha. Ha rendelkezel egyenruhával és boxeralsóval és nem borotválod magad, ráadásul még helyed is van feltétlenül írj. Minden megoldás érdekel. Már nagyon vágyom rád...

36 éves, átlagosan sportosnak mondható (pici-poci azért már alakul) fiús megjelenésű, mégis a lányszerepet vállaló srác, férfiasan AKTÍV, határozott és irányító partnert keres az idősebb korosztályból,
Szeretem a partneremet natúr franciával végig kényeztetni, alárendelt szerepben benne vagyok a megkötözős játékokban.

Olyan fiatalember jelentkezését várom 30 éves korig, aki átlagos testalkatú, diszkrét. Szeretnék hetente egyszer összebújni valakivel. 182/75 kg átlagos testalkatú, nagy intimméretű, uni vagyok, aki elmúlt 60 éves. Ha jelentkezel, korrekten megegyezünk.
Üdv:Jóska.

Sziasztok! 38 éves passziv enyhén mazo hajlamú
harisnyát és női fehérneműt kedvelő srác vagyok!
Aktiv nagyfarkú fiut vagy párt keresek nem levelezni!

Sziasztok! 182/72/40 vagyok, és nagyon szeretnék megismerkedni max. 40-ig olyan normális testalkatú, nem ősz, intelligens, meleg sráccal, aki masztis beállítottságú, szereti a mellbimbóizgatást (de nem s/m), a meztelen masztit, a csókolózást, és természetesen nem zárkózik el kölcsönös szimpátia esetén a tartós baráti kapcsolat létrehozásától sem. Részleteket majd e-mailben, illetve személyesen. Minden normális levélre válaszolok! Nagyon tetszik, ha valaki kancsal.

Szioka!
Keresem fiatal, 16-tól, szőrös (nem feltétel), vékony passzív, lányos beállítottságú "gyerkőcömet" tartalmas álandó szex-baráti kapcsolatra! Aki vár, egy 49x173x78 arányossan szőrös, férfias, fiatalos fk.hj. b.sz. tök aktív humort, zenét kedvelő "apuci" Bp.-ről. Ha komolyan gondolod hogy a "gyerkőcöm" szeretnél lenni, akkor ide írj.
Bátran írj, az még nem kötelez semmire:-)) de valami kezdete lehet, nem?:-))
Sziasztok!

azt hittem tudok írni valami összesitőt, de ugy tünik tul széles a skála, van aki a szöröset szereti, van aki nem, nagyfarok, kisfarok, hiú remény, bármiféle általános érdeklödési kört megállapitani melegfronton.

egy kedves kép a végére.

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://toportyuturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr55107035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kukatr 2007.06.27. 15:38:42

itt a világvége...

halovany 2007.06.27. 16:35:17

hol? ahová a srác mutat?

RollingBoxer 2007.06.27. 20:22:25

Huli. Te beregeltél erre a mocsokra? Hol látható a te hírdetésed?

napraforgó70 2007.06.28. 10:46:37

hú, én totál tudatlan vagyok... homályosítsatok fel légyszi, mijaza: "fk.hj. b.sz." és milyen a "tök aktív humor" ?

Mrs.Incredible 2007.06.28. 20:43:09

napraforgó70 2007.06.28. 10:46:37
igen,ezen én is agyaltam,az a "tök aktív humor" az a passzív humor ellentéte lehet,de nem biztos:DDD
az a másik meg??
Fekete hajú bajuszos?
Fiúkat hátulról jól megbaszó?
főként hogy jól baszó?
b.sz=biszex?
passz..
Huli ide regeltél?akkor küld má neki egy mailt és kérdezd meg lécci,mert Szotyival kétségek közt vergődünk,és ez így nem mehet tovább!Köszi

napraforgó70 2007.06.28. 22:48:07

Mrs.Incredible 2007.06.28. 20:43:09
köszi:)) közben azon gondolkodtam, hogy az aktív humor tán az lehet, hogy ő humorizál, így a passzív humor meg az, mikor valaki érti a viccet?:)))
lányka koromban az fk még a férfikar (kórus) rövidítése volt:)))
Huli, választ várunk :)))

12qper 2007.06.29. 03:56:54

fk.hj. b.sz. ->
figyelem keresem huligant jatszani baszos szoposat

(tuti hogy bereggel az oldalra, brooooafff)
;)

12qper 2007.06.29. 03:58:36

tuti hogy bereggel+t ...

Részeges Huligán 2007.06.29. 13:41:26

12qper 2007.06.29. 03:58:36
jajj te kis csöcsike ezért mégkapsz, amugy meg reggeljen ide a kis faszom :)

Mrs.Incredible 2007.06.29. 19:28:13

Részeges Huligán · toportyuturmix.blog.hu/ 2007.06.29. 13:41:26
--"kis faszom"???kicsit több önbizalmat szivi...

Részeges Huligán 2007.06.29. 21:07:31

nem a méret a lényeg szivi :)

Kalimera/Huncut Nyalókás Kislány 2007.06.29. 21:42:40

Na a mai erotikus fantáziáimnak meg miegymásnak lőttek, miután megláttam ezt az emberszabásút a bejegyzés végén...
Abszolút kedvpusztító a kis pöts.:((

Mrs.Incredible 2007.06.29. 22:56:29

Részeges Huligán · toportyuturmix.blog.hu/ 2007.06.29. 21:07:31
ok,azt vágom...elég öreg vagyok már...:))

Porto-Ricoh 2007.07.01. 00:26:29

Huligán deformálódik! Már ilyen oldalakat keres. Kedves egészségére!!!

Kalimera/Huncut Nyalókás Kislány 2007.07.01. 18:52:19

Kár érte, pedig egész szimpatikus embernek tűnt:)
süti beállítások módosítása