HTML

Töpörtyűturmix

basz fasz szop kur tosz és ezek vállfajai.

Friss topikok

Linkblog

100 - Álbarát

2007.06.26. 20:32 Részeges Huligán

egy hirdetési oldalon fedeztem fel ezt a kifejezést, ami egyáltalán nem vicc, néhányan komolyan keresnek ilyeneket.

  Nők - Barátság

Ebben a rovatban kizárólag nők hirdetnek, akik nők válaszát várják.
Kérjük, hogy férfiak ne válaszoljanak az itt megjelent hirdetésekre!

25 éves férfias biszex srác vagyok, diplomás értelmiségi. Olyan lányt keresnék, aki szintén biszex és álkapcsolatra lenne szüksége - lehetőleg szintén diplomást.
Emellett talán kettőnk között is kialakulhatna valami komoly, esetleg igazi család, gyerekek - egymás titkos életéről tudva - titokban tartva... mégis boldogan, elfelejtve a valódi kapcsolatokból a gyűlölködést, féltékenységet, stb...
Főképp Debrecen környékéről keresek...

***

Sziasztok :)

én egy 21 éves budapesti, leszbikus lány vagyok... szeretnék álbarátnőt keresni egy meleg srácnak, akinek a szülei előtt titkolni kell a másságát... ha van olyan lány akinek hasonló gondja van és/vagy szívesen segítene kérem írjon...

***

Fiúkat kedvelő 46 éves, fiatalos külsejű, Budapesthez közel lakó ügyvédként szeretném megtalálni azt a leszbikus lányt, vagy asszonyt, aki vállalná, hogy velem alibi kapcsolatot létesít, és alkalmanként elkísér bankettekre, fogadásokra, találkozókra, vagy üzleti vacsorákra. Természetesen nem lesz szó közöttünk szexuális viszonyról, legfeljebb barátság alakulhat ki - ami kívánatos is lenne, mert nem szolgaltásként akarom megvenni ezt a kedvességet. Szívesen fogadnék közvetlen, bemutatkozó jelentkezést az e e-mail címemen, (amit azonnal megadok, ha válaszolsz). Én (arcképes) fotót is fogok küldeni, ha te is megtisztelsz vele, hölgyem. Köszönöm előre is.

***

Helló. 28 éves PASI vagyok, és alibi kapcsolatra keresnék barátnőt. Akit be lehet mutatni a családnak, ismerősöknek, és akivel el lehet menni akár szórakozni is. Persze a másik oldal szempontjából meg én vagyok ott, mint alibi barát. Ha érdekel, írj és beszéljük meg.

***

Sziasztok!

Egy normális megjelenésű és viselkedésű meleg 35 éves pasi vagyok, aki a környezete megnyugtatása céljábol keres egy barátnőt:) Persze a Te környezeted megnyugtatása céljából is, a kölcsönösség elvén. Várom válaszod ha segíteni tudsz, illetve ha segíthetek.


és ezek csak a juniusi részben szereplö témába vágó hirdetések

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://toportyuturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr31106576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RollingBoxer 2007.06.26. 21:01:13

1.
A következőkben már azt fogjuk olvasni, hogy "állatbarát álbarátnőt keresek, aki nem veti meg az animálszexet sem".
Az már érdekesebb lesz.
Alibi kapcsolatok eddig is léteznek/tek csak körül kell nézni a médiában.

Részeges Huligán 2007.06.26. 21:09:28

én sosem alibiztem. gagyi e vagyok? :)

Mrs.Incredible 2007.06.27. 08:19:11

Eh,azzal tisztában voltam,hogy van ilyen,ismerek is egyet,egy rallye versenyző,és még meg is nősült pedig forró mint a parázs,de ilyen hirdetést még nem láttam.
Komoly

zuzu petals 2007.06.27. 09:14:28

ezzel nem magukat járatják le, ez magyarország, ahol senki nem vállalhatja fel magát a sok álkonzervatív miatt. sosem értettem mi a különbség szerelem és szerelem között.

napraforgó70 2007.06.27. 11:40:55

"kizárólag nők hirdetnek" - "meleg 35 éves pasi vagyok"

a múltkor láttam Született feleségekbe, hogy az egiyk nőnek valami eü. biztosítás miatt gyorsan férjhez kellett mennie, és talált is egy meleg pasast... ám a ceremónián megjelent a pasi pasija:) és kiharcolta, hogy az ő pasija ne nősüljön meg

anettblog 2007.06.27. 09:14:28
tavaly a meleg büszkeség napján a felvonuláson beszélgettek pár vonulóval... az egyik srác mondta, hogy ez nem arról szól, hogy ők büszkék a melegségükre, inkább arra büszkék, hogy vállalják ezt elsősorban maguk, aztán a családjuk, legvégül ország-világ előtt
ezután beszéltek egy 50 körüli nővel, aki közölte, ő a fia miatt vonul, mert a fia ugyan nem vállalja, hogy meleg, de anyuka vállalja a gyerek helyett is
nagyon gáz, hogy emiatt aggódnia kell valakinek, hogy esetleg meglátják a tévében a felvonuláson, és mondjuk ellehetetlenítik a létezését a munkahelyén, mert direktbe ezért nem mondhatnak fel neki

teddyde 2007.06.27. 12:26:53

Ha ezt előbb tudom, indítok ilyen alibibarát/barátnő társkereső irodát. Annyi pénzem lenne, hogy sose fogyna el...

Részeges Huligán 2007.06.27. 12:54:00

már én is elgondolkodtam hogy küldök egy hirdetést, miszerint álbarátságot olcsón vállalok leszbikus lányok mellé.
mittomén 500ft/óra a jelenléti dijam, csokolózás, egyéb szolgáltatások + felár.

már haverjaim is mondták ha lenne jelentkezö ők is besegitenének :)

Részeges Huligán 2007.06.27. 12:55:18

szotyi:
direkt vágtam be, vicces volt hogy kizárolag nöknek az alcim, és csomo meleg irt be :)

Mrs.Incredible 2007.06.27. 13:50:18

Részeges Huligán · toportyuturmix.blog.hu/ 2007.06.27. 12:54:00
--gondolom:DDD

napraforgó70 2007.06.28. 10:37:27

Részeges Huligán 2007.06.27. 12:54:00
oly megható ez az önzetlenség:P :DDD

Porto-Ricoh 2007.07.01. 00:30:44

megnéztem ezt is, gyanús ez a Huli. Nrs.Incredible, primula és a többiek, esélyetek sincs.

napraforgó70 2007.07.01. 12:48:47

Zolkabolka 2007.07.01. 00:30:44
Te most félted a helyed az eltérő szexuális irányultságúak közösségében? ne aggódj, itt senki nem jelent veszélyt rád nézve :)
süti beállítások módosítása