HTML

Töpörtyűturmix

basz fasz szop kur tosz és ezek vállfajai.

Friss topikok

Linkblog

79 - A Gyenge Nők

2007.05.30. 02:17 Részeges Huligán

kicsit laza..
 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://toportyuturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr4389174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

güell (törölt) 2007.05.30. 10:06:27

fogadjunk neked az tetszik amikor spargazik :))

amikor meg kicsike voltam es karateztam, volt egy 3-4 evvel idosebb csaj aki mar regota csinalta, tehat jobb is volt mint en, meg nagyobb meg erosebb. kifejezetten szep sem volt, de vhogy jol nezett ki abban a cuccban. amikor verekedni kellett, mindig vele akartam, mert gondoltam majd kedves lesz, aranyos fiucska voltam vegulis. erre o allandoan szetvert, de telleg darabokra szedett rendszeresen. azota nem vagyok oda a karates csajokert..
(ja egyszer amikor mar nagyon osszevert mellen utottem. utana nem akart velem verekdeni)

güell (törölt) 2007.05.30. 10:10:58

(most nem tudom, olyan debilul nez ki leirva ez a sparga szo, szoval igy hivjak amikor agyig beterpeszt valaki vagy keverem vmivel?)

Részeges Huligán 2007.05.30. 15:17:53

aha van angol spárga meg a másik nem jut eszembe. azért elég hajlékony a csaj, meg gyors is. :)

serialkiller01 2007.05.30. 19:03:18

Ha ilyen tudással rendelkezne a csajod, és egy kiadós vita után mondjuk betörné az orrod+össze vissza rugdosna, akkor bántanád??? De komolyan.

güell (törölt) 2007.05.30. 19:14:35

bantanam e? inkabb tudnam e bantani? sztem kezzel/bottal/vasruddal eselytelen. marad a pisztoly, de akkor mar nem lesz a csajom :)
(esetleg onvedelemnek meg kimagyarazhato, ha nagyon kell)

Falloleen · http://lastnight.blog.hu/ 2007.06.07. 20:57:47

A szobatársam is karatézik és tud ilyeneket. Egyszer meg is kértem hogy rugjon meg, csak úgy kipróbálni h ötven kilós létére tényleg olyan erős-e mint ahogy kinéz, és hát tényleg. Eléggé fájt. Azóta is azzal cikizem h ver engem. :)
süti beállítások módosítása