HTML

Töpörtyűturmix

basz fasz szop kur tosz és ezek vállfajai.

Friss topikok

Linkblog

39 - Levágnák a faszom? Huligán Professzor Válaszol

2007.04.27. 02:06 Részeges Huligán

Egyik olvasóm, ismét egy érdekes történetet osztott meg velem mailban.

Szia!
olvastam a turmixban, a Professzor válaszol rovatot, és nekem is lenne egy történetem, ami kimondottan zavar, azóta is.

Szóval.
Nemrég egy szórakozóhelyen megismerkedtem Vietnami lányokkal. A három lány 20 év körüli volt, beszéltek egy kicsit magyarul,  én elég jól beszélek angolul, igy nem volt kommunikációs probléma.
Kellemesen elvoltam a csajokkal, beszélgettünk, röhögtünk, táncoltunk, ittunk, jól éreztük magunkat.  A buli végefele, hajnaltájjt, megkérdztem azt a lányt aki a legjobban tetszett nekem, hogy nincs kedve, nálam aludni.

kicsit meglepődtem amikor azt válaszolta hogy van, de csak akkor ha a barátnői is jöhetnek.

te mit tettél volna a helyemben, kedves professzor?
Mert nekem olyan gondolataim támadtak, hogy esetleg ezek valami szadi csajok , akik a szex közben, lekötöznek, levágják a farkam, majd kinyirnak.

üdv
*******

Kedves ****
fingom nincs, mit tettem volna, még ha nem is szadigyilkosok, akkor is tul sok lett volna nekem hogy három nőt kielégitsek. :) Valószinünek tartom, igy elsö ismeretségre, én sem vállaltam volna be a csajokat.
talán a blogot olvasó rutinos professzorkollegák tudnak segiteni, mit kell ilyenkor tenni.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://toportyuturmix.blog.hu/api/trackback/id/tr4064128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

czyi · http://senkinemertsemmit.blog.hu/ 2007.04.27. 09:28:29

szerintem ez fog veled történni, kedves *****; úgyhogy jól gondold meg, mit cselekszel!

czyi · http://senkinemertsemmit.blog.hu/ 2007.04.27. 09:30:43

ellenben éppen tegnap olvastam valami hírben, hogy egy hosszútávfutó magányosságát úgy pecsételte meg, hogy egy nyilvános és zsúfolt étterembe térvén, a konyhai személyzettől egy húsvágó bárdot szerezve megtette magának azt, amitől kedves ****** te úgy tartasz...

serialkiller01 2007.04.27. 12:10:56

Kedves ******! Szerintem az a lány, akit te meg akartál szexuálni, ugyanazt gondolta rólad, mint te róluk, és azért nem mert egyedül felmenni hozzád.

güell (törölt) 2007.04.27. 12:41:49

van egy vietnami tanitvanyom aki kurvajol nez ki. sajna lusta diszno es november ota nem jar be orakra, bruhuhu.
******* sztem 1. aszitte tenyleg aludni akarsz vagy 2. tudta mit akarsz de o azt inkabb nem, max aludni.
3 csajjal konkretan aludni pedig jobb mint csaj nelkul, szoval ezt elbasztad.

RollingBoxer 2007.04.27. 18:39:59

Inkább csajozni tanult volna meg a tahó, mint angolul. A jó helyzeteket kezelni kell.

anettblog 2007.04.28. 16:53:28

kedves ******. csatlakozom güell tanítóbácsihoz. elbasztad.

nincs meg a csaj száma véletlenül?? :D

komolyrafordítva a szót, ezek szerint a pasik is úgy vannak vele, ha nem bírják bele se kezdenek. én sem mennék el 3 pasival... (2vel sem). najó. esetleg :)

güell. mit tanítasz?

Részeges Huligán 2007.04.28. 19:53:30

külföldön tanit, origamit, meg makramét :)

güell (törölt) 2007.04.30. 21:14:37

hu ma megjelent. 3 masik vietnami baratnojevel. vietnamiul csacsogtak es neha nagyokat kuncogtak mikozben ram neztek.
professzor, lehet h le akartak vagni a faszom??

Részeges Huligán 2007.05.01. 05:01:17

cippzár fel volt huzva rendesen?:)
süti beállítások módosítása